اخبار داغ

یک کار نشدنی با مدیریتی جهادی و انقلابی شدنی شد؛

آغاز به کار یک کارخانه دیگر، پیش از پایان ضرب‌الاجل یک ماهه رئیس قوه قضائیه

آغاز به کار یک کارخانه دیگر، پیش از پایان ضرب‌الاجل یک ماهه رئیس قوه قضائیه
رئیس کل دادگستری استان همدان از رفع موانع موجود بر سر راه کارخانه کیوان همدان و راه اندازی آن پیش از پایان ضرب‌الاجل یک ماهه آیت الله رئیسی خبر داد و گفت: در حال حاضر مالک کارخانه متعهد شده است با ۱۰۰ گارگر خط تولید شروع بکار نماید و پیش بینی نموده تا پایان خرداد برای 100 نفر دیگر نیز فرصت شغلی جدید ایجاد شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان، «محمدرضا عدالتخواه» با اشاره به سفر ریاست قوه قضائیه به استان همدان در نوزدهم اردیبهشت ماه سال جاری، گفت: یکی از برنامه های سفر آیت الله رئیسی بازدید از کارخانه تعطیل شده کیوان بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی اظهار کرد: با دستور آیت الله رئیسی مبنی بر رفع موانع تولید و فعال سازی مجدد این شرکت تولیدی صنایع غذایی، در کمتر از یک ماه، جلسات متعددی در این رابطه با حضور مالک کارخانه و مسئولان استان برای برطرف شدن موانع تولید تشکیل شد، مشکل اصلی این مجموعه عدم اراده جدی بر فعال ساختن و راه اندازی خط تولید آن بود، هرچند که عوامل فرعی دیگری نیز بر سر راه وجود داشت.

,

رئیس کل دادگستری استان همدان افزود: پس از پیگیری های لازم و رایزنی های مکرر با متولیان امر، مواد اولیه تهیه و در مرحله نخست خط تولید کارخانه به همت و همکاری مالک و کارگران راه اندازی شده است.

,

عدالتخواه پس از بازدید از کارخانه کیوان و آغاز به کار خط تولید ابراز امیدواری کرد که با تلاش مالک کارخانه و همراهی کارگران عزیز کارخانه، این مجموعه با تمام ظرفیت به فعالیت خود ادامه دهد.

,

وی همچنین عنوان کرد: با برآوردهای اولیه انجام شده پیش بینی می شود که تا پایان خرداد ماه با راه اندازی خطوط بعدی این واحد تولیدی، برای کارگران بیشتری نیز فرصت شغلی جدید ایجاد شود و میزان محصول تولیدی نیز افزایش یابد.

,

کارخانه کیوان شروع به کار کرد

, کارخانه کیوان شروع به کار کرد, کارخانه کیوان شروع به کار کرد,

«بیژن اسمعیلی» مالک کارخانه کیوان هم با تقدیر از رئیس قوه قضائیه به سبب بازدید از این کارخانه که قدمتی ۵۰ ساله دارد و صدور دستورات لازم برای رفع مشکلات آن، گفت: کارخانه کیوان یکی از 18 هلدینگ داروگر در کشور است و با برندهای کام، شکلات تافی و برند کامک، بخشی از زنجیره محصولات غذایی کشور را تأمین می‌کند.

,

وی تصریح کرد: در سال‌های اخیر با وجود مشکلاتی در فرآیند تولید محصولات، فعالیت این کارخانه تداوم یافت، ولی در نهایت با وقفه‌ای در تولید مواجه شدیم.

,

مدیرعامل کارخانه کیوان افزود: اما خوشبختانه پس از بازدید آیت‌الله رئیسی رئیس قوه قضائیه از کارخانه صدور دستورات لازم از سوی ایشان، امیدواریم بتوانیم هم نیرو‌های این کارخانه را افزایش دهیم و هم خطوط تولید را، تا بدین وسیله شرایط لازم برای صادرات محصولاتمان به کشورهای منطقه نیز فراهم شود.

,

اسماعیلی با تقدیر از دستگاه قضایی استان همدان برای احیاء و افزایش ظرفیت تولید کارخانه کیوان، ادامه داد: این اقدامات، انرژی و انگیزه چند برابری به ما داده، تا بتوانیم به مملکت خدمت کنیم و اشتغالزایی داشته باشیم.

,

اسمعیلی همچنین گفت: حل مشکلات کارخانه روغن نباتی جهان در زنجان نیز به همت مساعدت‌های قضایی و دستورات صادره از سوی آیت الله رئیسی محقق شده است.
وی تصریح کرد: به غیر از کیوان یکی دیگر از واحد‌های زیرمجموعه هلدینگ داروگر، کارخانه روغن نباتی جهان است که پس از بازدید رئیس قوه قضائیه از آن کارخانه و صدور دستورات لازم، مشکلات تولیدی و مالیاتی حل شد و اکنون افزایش حجم تولید روغن، تولیدات آن در اختیار نهاد‌های مختلف قرار گرفته است و از این طریق بخشی از مشکل توزیع روغن در کشور برطرف شده است.

,
,

مدیرعامل کارخانه کیوان با بیان اینکه به هیچ عنوان کیفیت کالا‌های خود را تغییر ندادیم، حتی بالاتر از حد استاندارد در حال تولید هستیم، عنوان کرد: همانطور که آیت الله رئیسی از تولید حمایت می‌کند، توقع ما از مسئولان استانی و کشوری این است که از تولید حمایت کنند تا بتوانیم نیرو‌های خود را به چندین برابر افزایش دهیم.

,

اسمعیلی گفت: عدم تأمین مواد اولیه سبب شد تا در کارخانه کیوان نتوانیم خط تولید را راه اندازی کنیم و تا ٢٥ اسفند ۹۹ هرآنچه داشتیم تولید کرده بودیم و در سال جدید موفق به خرید مواد اولیه نشده بودیم، اما پس از حضور آیت الله رئیسی و بازدید او از کارخانه و به دنبالش کمک مسئولان استانی، مواد اولیه تهیه شد و حالا با حداکثر امکانات تولیدمان را آغاز کرده ایم.

,

وی تصریح کرد: امیداوریم با عنایت خدا و با دستور آیت الله رئیسی و همراهی مسئولان استان همدان بتوانیم خط‌های تولید بیشتری نیز راه اندازی کنیم.

,

مدیرعامل کارخانه کیوان از رئیس قوه قضاییه خواست تا برای رفع مشکلات دیگر واحد‌های تولیدی هلدینگ داروگر از جمله تولی پرس و داروگر که با مشکل مواد اولیه درگیر هستند نیز راهکارها و دستورات لازم خود را ارائه دهد.

,

اسمعیلی ابراز امیدواری کرد که با کمک مسئولان، به ویژه آیت الله رییسی این مجموعه بتواند تولید و صادرات را افزایش دهد.

,

به گزارش عصرهمدان؛ موانع تولید کارخانه کیوان همدان با دستور مستقیم آیت الله رئیسی و پیگیری مجددانه دستگاه قضائی همدان کمتر از یک ماه برطرف شد و این روزها کیوان در عرصه تولید خوش می درخشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه