اخبار داغ

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

کاندیداها نباید با توهین و تهمت کسب رأی کنند

کاندیداها نباید با توهین و تهمت کسب رأی کنند
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: کاندیداها باید رأی‌دهندگان را به سمتی سوق دهند که به برنامه و شیوه‌های مدیریتی رأی دهند نه اینکه با بی‌اخلاقی و توهین و تهمت بخواهند کسب رأی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد علیپور، نماینده مردم ماکو در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با شبکه خبری تهران نیوز با بیان این‌که عده‌ای می‌دانند در حد و قواره ریاست جمهوری نیستند، اما در انتخابات نام‌نویسی کردند، اظهار کرد: مجلس برای اینکه از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کند، مصوبه‌ای را مرتبط با انتخابات ریاست جمهوری به تصویب رساند که شورای نگهبان آن را تأیید کرد، اما متأسفانه آقای رئیس جمهور به این مصوبه ترتیب اثر نداد و نتیجه آن نام‌نویسی ۵۹۲ نفر در انتخابات بود که تنها ۳۰ یا ۴۰ نفر شرایط رجل سیاسی را دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز ,
 
,
وی گفت: این دوره که گذشت اما قطعاً باید برای دوره‌های بعدی تدابیری اندیشیده شود که عده‌ای انتخابات ریاست جمهوری را با سینما یا تفرج‌گاه اشتباه نگیرند. قطعاً خود مجلس پیگیر این مصوبه خواهد بود تا برای دوره‌های بعدی حتماً اجرایی شود تا مبادا دیگر شاهد به تمسخر گرفتن جایگاه ریاست جمهوری باشیم و نیز هرکسی که احساس می‌کند شرایط کاندیدا شدن را دارد، نامزد انتخابات شود.
,
 
,
عضو کمیسیون اقصادی مجلس شورای اسلامی درباره مشارکت حداکثری در انتخابات پیش‌رو عنوان کرد: شرایط کشور طوری است که حتماً باید مردم با مشارکت خود و انتخاب اصلح، مانع ادامه اشتباهات مدیریتی شوند و قطعاً عدم مشارکت در انتخابات راهکار مناسبی برای اعلام نارضایتی نیست؛ زیرا زیان‌های این اقدام به مراتب بیش از آن است که تصور می‌شود.
,
 
,
اخلاق انتخاباتی و مشارکت حداکثری
,
علیپور رعایت اخلاق انتخاباتی را در افزایش مشارکت سیاسی مهم و ضروری دانست و تصریح کرد: اخلاق انتخاباتی و پرهیز از تخریب از اصول مهم در افزایش مشارکت حداکثری محسوب می‌شوند. کاندیداها باید رأی‌دهندگان را به سمتی سوق دهند که به برنامه و شیوه‌های مدیریتی رأی دهند نه اینکه با بی‌اخلاقی و توهین و تهمت بخواهند کسب رأی کنند یا اینکه تنور انتخابات را گرم نگاه دارند. تنور انتخابات باید با برنامه و رقابت سالم گرم نگاه داشته شود و قطعاً اگر جامعه به سمت دوقطبی‌شدن پیش برود، همه متضرر خواهند شد، البته شور و شعور سیاسی مردم به حدی رسیده که فرق بین دروغ و ریا را با راست و صحت اظهارات تشخیص می‌دهند.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه