اخبار داغ

سردار قاآنی:

بیش از ۳هزار موشک در جنگ ۱۲روزه شلیک شد/ رژیم صهیونیستی باید به فکر ترک این سرزمین باشد

بیش از ۳هزار موشک در جنگ ۱۲روزه شلیک شد/ رژیم صهیونیستی باید به فکر ترک این سرزمین باشد
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: 3 هزار موشکی که فلسطینیان به سرزمین‌های اشغالی شلیک کردند تولید شده در این جغرافیا است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز (شنبه 8 خرداد) در مراسم بزرگداشت چهلمین روز درگذشت سردار محمد حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه اظهار داشت: مردم مظلوم فلسطین در شرایط تحریم  و محاصره توانستند در سه روز اول جنگ غزه تقریبا دو برابر جنگ 22 روزه موشک به سرزمین‌های اشغالی شلیک کنند که این موضوع بخشی از اقتدار جبهه مقاومت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موضوع,

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند که باید دست بچه‌های فلسطین و جبهه مقاومت را پر کرد معنایش همین موضوع است که دست این بچه‌ها پر شد و آنها اینگونه خود را نشان دادند و بگونه‌ای مقتدرانه عمل کردند که رژیم صهیونیستی ملتمسانه از کشورهای همراهش خواست که به بچه‌های فلسطینی بگویند  جنگ را متوقف کنند اما فلسطینی‌ها شروط خود را عالم کرده و تابع رژیم صهیونیستی این شروط تحمیل نشد دست از چنگ برنداشتند.

, بگونه,

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: سنگین‌ترین گلوله‌های فلسطینیان آخرین گلوله‌هایی بود که آنها به سرزمین‌های اشغالی شلیک کردند.

, ترین,

سردار قاآنی گفت:‌امروز سراسر عالم به برکت شهدای عالی مقام و شهدای مانند شهید حجازی اقداماتی صورت گرفته که هر روز جبهه مقاومت عمق  بیشتری پیدا کرده و نشان دادیم که مقاومت در هر صحنه‌ای جواب می‌دهد.

,

وی تصریح کرد: من به عنوان کسی که در کنار جبهه مقاومت هستم می‌گویم که گذشت زمانی که رژیم صهیونیستی می‌خواست با سلاح و تیر و تفنگ بچه‌های فلسطینی را از پا درآورد چرا که فلسطینی‌ها عمده این امکانات گسترده‌ای را آنها استفاده کرده‌اند در سرزمین‌های خود تولید می‌کند.

,

وی گفت: 3 هزار موشکی که فلسطینیان به سرزمین‌های اشغالی شلیک کردند تولید شده در این جغرافیا است.

,

وی افزود: پیام مقاومت فلسطین و مقاومت بین‌المللی از هم اکنون به بعد آن است که باید فلسطینیان برنامه‌ریزی‌های لازم برای اداره کل سرزمین فلسطین اعم از سرزمین 1948، سرزمین 1967 و سرزمین غزه داشته باشند و از هم اکنون باید به سمت اداره سرزمین برای همه فلسطینیان بود.

,

وی گفت: رژیم صهیونیستی بلا تردید باید برای زمانی که کنترل سرزمین‌های اشغالی را به فلسطینیان واگذار کند و اداره‌اش از اختیار آن خارج شود فکر کند.

,

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: توصیه می‌کنم که صهیونیست‌ها قبل از آنکه خانه‌هایشان که در اروپا و آمریکا فروختند و به سرزمین‌های اشغالی آمدند به آنجا بازگشته و قبل از آنکه این خانه‌ها گران شود آنجا را بازسازی کند.

,

وی افزود: خیلی از تأسیسات زیربنایی در سرزمین اشغالی در دسترس موشک‌های فلسطینی بود و می‌توانستند مورد اصابت قرار دهد اما این کار را نکردند زیرا زمان طولانی نمی‌برد که فلسطینی‌ها از این تأسیسات استفاده کنند.

, سرز, ر دهد,

وی گفت: فلسطینی‌ها باید به فکر ادراه کل فلسطین باشد و رژیم صهیونیستی هم باید به فکر ترک این سرزمین باشد.

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه