اخبار داغ

دورهمی رفقا برای روز مبادا

"بده و بستان" در شبه انتخابات ورزشی/ دوچرخه سواری در خط پایان؛ شطرنج و ژیمناستیک در نوبت!

"بده و بستان" در شبه انتخابات ورزشی/ دوچرخه سواری در خط پایان؛ شطرنج و ژیمناستیک در نوبت!
چیدمان در بدنه فدراسیون های ورزشی اهدافی فراتر از بذل و بخشش سمت به رفقا و نزدیکان دارد و حکم یک بده و بستان را خواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با توجه به فرارسیدن روزهای پایانی عمر دولت تدبیر و امید، وزارت ورزش شتاب‌زده و با اعمال فشار برای از میدان بیرون کردن افراد غیرهمسو، در حال چیدمان برخی افراد در فدراسیون های ورزشی است که جزو معتمدین و نزدیکان محسوب می شوند. افرادی که بدون تخصص در حوزه ورزشی، رویکرد سیاسی هم‌جهت با جناح فعلی حاکم بر قوه مجریه را دارند و آنها را به نام انتخابات، بر مسند قدرت فدراسیون‌های ورزشی قرار می دهد. چیدمان در بدنه فدراسیون های ورزشی اهدافی فراتر از بذل و بخشش سمت به رفقا و نزدیکان دارد و حکم یک بده و بستان را خواهد داشت که در ماه های آتی و بعد از انتخابات رسیاست جمهوری و تغییر دولت حاکم رونمایی خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در آخرین انتصاب در قالب انتخابات شاهد حضور محمود رشیدی رئیس اسبق فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی بودیم که با مهندسی عیان و آشکار به عنوان رئیس فدراسیون دوچرخه سواری منصوب شد. مدیری که ورای عملکرد مشعشع خود در فدراسیون رزمی و عبور کردن از خط قرمزها با مبارزه ورزشکاران با رژیم صهیونیستی، در حوزه دوچرخه سواری هیچ تخصصی ندارد و تا قبل از حضور در این فدراسیون بعید به نظر می رسد که حتی یک دوچرخه را هم از نزدیک دیده باشد!

,

ناآشنایی و عدم تحخصص رشیدی به اندازی عیان و آشکار است که خود او نیز به آن معترف است و در همان بدو پیروزی در انتخاب آن را مطرح می کند. آنجا که می گوید: با این سیستم آشنایی نداشتم و اسم ۲ ورزشکار مدعی کسب سهمیه المپیک را یادم نیست اما بررسی خواهیم کرد. اصلا امیدی به موفقیت در المپیک و بازی‌های آسیایی ندارم و باید چشم‌انتظار اتفاقات دیگری باشیم.

,

رشیدی ظاهرا به اندازه ای از انتخاب خود مطمئن بوده که حتی به خود زحمت نداده که نام دو ورزشکار را پرس و جو کند. او که از بدو حضور سرپرست این فدراسیون با حاتم بخشی، در کاور مشاور در فدراسیون برای خود اتاق و میز گرفت و همین ثابت می کرد آمده تا بماند. فدراسیونی که البته با توجه به عدم تکمیل ساختمان نیمه کاره خود به طور موقتی در پیست آزادی سکنی گزیده و با محدودیت جا روبروست.

,

از طرفی او با طرح این موضوع که هیچ امیدی به موفقیت در المپیک و بازیهای آسیایی ندارد، عملا نقشه راه 4 سال آینده این فدراسیون را روشن کرد و با صراحت اعلام نمود که ظاهرا قرار نیست در این فدراسیون اتفاق خاصی رخ دهد. فدراسیونی که از دیرباز افتخارآفرین بوده و سهم ثابتی از مدال های ایران در سبد رقابتهای آسیایی را به خود اختصاص داده اما در سالهای اخیر با سومدیریت سقوط آزاد را آغاز کرده و با ادعای آقای رئیس ظاهرا قرار نیست اتفاق خاصی رخ دهد.

,

به نظر می رسد که انتصابات در قالب انتخابات در فدراسیون های ورزشی و در روزهای باقی مانده از دولت با سرعت بیشتر دنبال خواهد شد و باید شاهد آن در فدراسیون های دیگر از شطرنج گرفته تا ژیمناستیک باشیم تا دورهمی رفقا ادامه پیدا کند. اتفاقی که ابعاد پنهان آن در ماه های آتی عیان خواهد شد.

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه