اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد:

انتخابات مهمترین ابزار برای تحقق دولت اسلامی است/ تلاش دشمن برای مشارکت حداقلی

انتخابات مهمترین ابزار برای تحقق دولت اسلامی است/ تلاش دشمن برای مشارکت حداقلی
هوشنگ جمشیدی گفت: انتخابات مهمترین ابزار برای تحقق دولت اسلامی است و همه باید تلاش کنیم تا حضور حداکثری در انتخابات داشته باشیم و دیگران را نیز تشویق کنیم تا در انتخابات شرکت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هوشنگ جمشیدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد در گفتگو با جهانبین نیوز بیان کرد: دشمن به دنبال ناامیدسازی مردم است و دستاوردهای انقلاب را نادیده می‌گیرد، با توجه به این که دولت نگاهش به غرب بوده ولی دستاوردهای انقلاب را باید در زمینه‌های علمی، نظامی، پزشکی و ... با رهبری مقام معظم ولایت بیان کنیم.

وی افزود: ابزاری مثل فضای مجازی وسیله‌ای است برای دشمنان که حقایق را وارونه جلوه کند و جای شهید و جلاد را عوض کنند و تصویر شهید حاج قاسم را برای مردم جور دیگری جلوه می‌دهند.

اقدامات دشمن در فضاهای مجازی و حقیقی تبدیل انتخابات به فرصتی برای بر اندازی

جمشیدی عنوان کرد: از جمله اقدامات دشمن در فضاهای مجازی و حقیقی تبدیل انتخابات به فرصتی برای براندازی است همانند فتنه‌های سال 88 که از آن در راستای تهدید و بر اندازی استفاده می شود.

وی افزود: دشمنان در گذشته از طریق فضای مجازی و حقیقی شورای نگهبان را بدلیل تایید صلاحیت برخی افراد به سمت و سوی انتقاد کشانده و اکنون نیز منتقد عدم تایید صلاحیت برخی افراد هستند.

وی بیان کرد: موانع تحقق دولت اسلامی موانع بیرونی است که دشمنان سکولار و استکبار است و در بحث داخلی سست ایمانی؛ فاصله گرفتن از ارزش‌ها، انفعال، خودباختگی و باور اینکه غربی‌ها انسان‌های برتری هستند، موانع ایجاد حکومت اسلامی می باشد.

انتخابات مهمترین ابزار برای تحقق دولت اسلامی

هوشنگ جمشیدی بیان کرد: انتخابات مهمترین ابزار برای تحقق دولت اسلامی می باشد و همه باید تلاش کنیم و حضور حداکثری در انتخابات داشته باشیم و دیگران را نیز تشویق کنیم تا در انتخابات شرکت کنند.

وی از جمله دلایل عدم حضور عده ای در انتخابات را نداشتن آگاهی دانست و بیان کرد: عده ای نسبت به این که حضور در انتخابات حق و تکلیف شرعی هر آدمیست آگاهی لازم را ندارند و اهمیت حضور در انتخابات را ندانسته و فکر نمی کنند تغییر سرنوشت کشور می تواند با حضور این افراد در پای صندوق های رای صورت گیرد.

جمشیدی از دیگر علل عدم حضور در انتخابات بی تاثیر دانستن رای توسط عده ای دیگر بر شمرد و افزود: عده ای با بیان اینکه رئیس جمهور از قبل انتخاب شده و نظام جمهوری اسلامی رئیس جمهور را انتخاب کرده است، رای خود را بی تاثیر دانسته و برای شرکت در انتخابات حضور پیدا نمی کنند.

وی افزود: عده ای هم نیز بر این باورند که رئیس جمهور اختیارات لازم را نداشته و اظهار دارند در انتخابات شرکت نخواهیم کرد که این مسئله هم همانند مسائل قبل کاملا تفکری اشتباه است.

جمشیدی عنوان کرد: عده ای هم فکر می کنند غرق در زندگی خود هستند و انتخابات برای آنها مهم نیست به اصطلاح اینان را جهان وطنی نامیده و تمام دنیا را وطن خود می دانند، نسبت به اینها باید مواظب باشیم که مبادا توسط فضای مجازی و سایر کانال ها مردم را نسبت به حضور در انتخابات دلسرد کنند.

مقام معظم رهبری، بسیج و سپاه همواره پشتیبان دولت

وی اظهار کرد: مقام معظم رهبری و نهادهای ذیربط، بسیج و سپاه و تمامی ارگان‌ها در راستای حمایت های همه‌جانبه از دولت در همه عرصه ها، در بحث بیماری کرونا، خدمت‌رسانی و خانه سازی برای محرومین، سیل، زلزله، عرصه‌های جهادی بسیجیان با تمام وجود وارد عرصه شدند و کمک حال دولت بوده اند.

هوشنگ جمشیدی از دسته ای که ناکار آمدی دولت و مدیران دولتی را علت عدم حضور خود می دانند نام برد و اظهار کرد: این افراد نظام سیاسی را قبول داشته ولی این مسئله را برای خود علت عدم حضور در پای صندوق های رای دانسته که این موضوع هم اشتباه بوده و می بایست برای اینگونه افراد روشن سازی صورت گیرد.

وی در پایان عنوان کرد:لازمه تغییر و تحول، حضور در پای صندوق‌های رای برای ایجاد یک دولت جوان ،مومن و انقلابی، کارآمد، تحول‌خواه و کادرساز برای انقلاب اسلامی از جنس مردم است که با انتخاب اصلح و حضور حداکثری در انتخابات این مسئله تحقق پیدا می‌کند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
, اقدامات دشمن در فضاهای مجازی و حقیقی تبدیل انتخابات به فرصتی برای بر اندازی,
,
,
,
,
,
,
,
, انتخابات مهمترین ابزار برای تحقق دولت اسلامی,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, مقام معظم رهبری، بسیج و سپاه همواره پشتیبان دولت,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه