اخبار داغ

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور:

مشارکت مردم در انتخابات از بین برنده نقشه‌های دشمن است

مشارکت مردم در انتخابات از بین برنده نقشه‌های دشمن است
حلاجی گفت: برخی قلب‌هایشان برای این می‌تپد که انقلاب را سرنگون کنند ولی مشارکت مردمی در انتخابات می‌تواند این قلب‌ها را ناامید کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛عباسعلی حلاجی، معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی نیشابوردر گفت‌وگو با صبح توس در رابطه بااهمیت حضور مردم در انتخابات گفت: همیشه افرادی باید باشند تا تنور انقلاب را گرم نگهدارند، چالش‌برانگیز و تحول زا باشند و در برابر بقیه پارادوکس صحبت کنند، این تغییر و تحول از دانشجویان باید ایجاد شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: مطالبه‌گری‌ها به نفع استمرار و پویایی نظام هست، در رأی دادن و رأی ندادن باید ابتدا دشمنانمان را رصد کنیم.

,

معاون دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور با اشاره به برنامه‌های ماهواره‌ای خاطرنشان کرد: دشمن در حال تزریق تفکر خودش به‌صورت نرم است و هدفشان کاهش مشارکت مردم است.

,

وی افزود: متأسفانه فضای مجازی در نسل جوان رسوخ پیداکرده است و برخی افراد بدون مطالعه بلندگو و رسانه‌های غربی شده‌اند.

,

حلاجی خاطرنشان کرد: اطراف ایران گرگ‌ها زوزه می‌کشند و تلاش می‌کنند انقلاب را به هر وسیله‌ای نابود کنند و الآن هدفشان انتخاب است.

,

این استاد دانشگاه تصریح کرد: اگر بدانیم دشمن چه نقشه‌هایی کشیده است و با رأی دادن چه تأثیری می‌تواند بر روی این نقشه‌ها داشته باشد حتماً در انتخابات شرکت می‌کنیم، ما برای این انقلاب خون داده‌ایم و آخرین آن‌ها سردار شهید سلیمانی بوده است.

,

وی اضافه کرد: برخی قلب‌هایشان برای این می‌تپد که انقلاب را سرنگون کنند ولی مشارکت مردمی می‌تواند این قلب‌ها را ناامید کند.

,

حلاجی افزود: امروز اگر هر کدام از افراد نقش هدایت‌گری خود را داشته باشند، قطعاً قلب سردار سلیمانی‌ها شاد خواهد شد.

,

این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: مردم و ملت ما خوب و نجیب هستند و دانشجویان می‌توانند نقش هدایت‌گری خود را در این روزها تا انتخابات به بهترین نحوه اجرا کنند و این موضوع باید در دستور فعالیت سیاسی فرهنگی تمام افراد جامعه قرار گیرد.

,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه