اخبار داغ

مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان:

درمانگاه بیمارستان تامین اجتماعی خرم آباد احداث می‌شود

درمانگاه بیمارستان تامین اجتماعی خرم آباد احداث می‌شود
بهاروند با اشاره به ساخت درمانگاه در بیمارستان تامین اجتماعی خرم‌آباد، گفت: قرار است این درمانگاه در فضای بیمارستان احداث شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امین بهاروند در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: اقدامات اولیه برای ساخت درمانگاه در بیمارستان تامین اجتماعی خرم آباد انجام شده و قرار است این درمانگاه در فضای بیمارستان احداث شود که تلاش داریم در هفته تامین اجتماعی این پروژه کلنگ زنی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: بعد از ابلاغ بودجه برای این پروژه و سایر اقدامات بعدی، پروژه کلنگ‌زنی می شود که هدف از این پروژه تسهیل و افزایش خدمات بهداشتی و درمانی به افراد تحت پوشش این سازمان است.

,

مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان با اشاره به پروژه‌های نیمه‌کاره تامین اجتماعی در استان، تصریح کرد: در حال حاضر پروژه طرح توسعه بیمارستان کوثر بروجرد و بیمارستان نرگس دورود در دستور کار است که پروژه بیمارستان بروجرد با بیش از ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی، تلاش می شود تا پایان سال تکمیل و به بهره برداری برسد.

,

بهاروند عنوان کرد: همچنین بیمارستان نرگس دورود از ۳۲ به ۶۴ تخت افزایش می یابد که پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصدی دارد و سال آینده این پروژه به بهره برداری می رسد.

,

وی با اشاره به نوسازی بخش‌هایی از بیمارستان خرم آباد گفت: اقداماتی برای نوسازی بخش هایی از بیمارستان انجام شده که نوسازی از نظر زیر ساختی، تجهیزات و امکانات مد نظر بوده است.

,

مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان خاطرنشان کرد: بروز رسانی تجهیزات از جمله اقداماتی است که انجام می شود و هر آنچه نیاز بوده در اختیار مراکز درمانی قرار گرفته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه