اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تاکید کرد؛

لزوم ارائه طرح‌های ابتکاری برای توسعه و تعمیق تفکر بسیجی

لزوم ارائه طرح‌های ابتکاری برای توسعه و تعمیق تفکر بسیجی
آیت الله عبادی با بیان اینکه تفکر بسیجی اسلامی عملی است، گفت: باید در جهت توسعه کمی و کیفی و تعمیق تفکر بسیجی طرح جدید و ابتکاری ارائه دهید و این تفکر نشان داده که صحنه های مختلف کارساز است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، آیت‌الله سید علیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با معاون تعلیم و تربیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: بسیج و صالحین به عنوان یک فرهنگ که اگر در یک قالبی تعریف شود به نظر می آید همانچه که در طول تاریخ بازوی انبیاء و صدیقین بوده  و در زمان ما نیز مشابه همان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اهمیت این قضیه هم خارج از تعریف همانی است که صحنه های میدانی را از خاک به افلاک می رساند، افزود: ایران پیش از انقلاب جولانگاه و آسایشگاهی برای استعمارچی‌ها بود و مردم و اسلام هیچ جایگاهی نداشتند ولی امام راحل در مقابل همه فتنه و توطئه های دشمن، تفکر (بسیجی) را ایجاد کرد و این تفکر به کشورهای دیگر صادر شد.

,

وی ادامه داد: اگر یک روزی عراق به وسیله حزب بعث به پشتیبانی استکبار شرق و غرب به عنوان یک خطری برای اسلام محسوب می شد اما تفکر بسیجی، عراق را از کجا به کجا آورد؟ امروز همسایه مایه امید ما برای اسلام است.

,

آیت الله عبادی با بیان اینکه داعشی را که استکبار و مرتجعین آنگونه ساخته و پرداخته بودند که تقریبا کار را تمام شده می دانستند با تفکر بسیجی و صالحین نابود شدند، گفت: افتخار لبنان به همین تفکر بسیجی و صالحین است.

,

امام جمعه بیرجند عنوان کرد: اسرائیلی که روزی از آن تعبیر به لشکر شکست‌ناپذیر می‌شد و چندین کشور عربی را در چند روز به خاک سیاه نشانده بود اکنون از محدودترین و ضعیف ترین نقطه مقاومت که فقط غزه است، شکست خوردند و این تفکر بسیجی است.

,

وی با بیان کاربرد تفکر بسیجی که راه نجاتی برای دین و مکتب و انسان است، تصریح کرد: امروز تفکر بسیجی صادر شده و در صحنه میدانی هر جایی حضور پیدا کرده پیروز بوده است و مصداق آیه «...کَم مِن فِئَةٍ قَلیلَةٍ غَلَبَت فِئَةً کَثیرَةً بِإِذنِ اللَّهِ؛ بسا گروه اندکى که به توفیق خدا بر گروه بسیارى پیروز شدند» را در صحنه میدانی نشان می دهد.

,

آیت الله عبادی با تأکید بر ضرورت سرمایه گذاری برای توسعه تفکر بسیجی و صالحین، ادامه داد: این تفکر در همه میدان های (نظامی، اقتصادی، بهداشتی، کمک های مومنانه، سیل و زلزله و ...) حضور دارد.

,

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه تفکر بسیجی اسلامی عملی است که ریشه آن متکی به اسلام عقیدتی است، افزود: باید در جهت توسعه کمی و کیفی وتعمیق تفکر بسیجی طرح جدید و ابتکاری ارائه دهید و این تفکر نشان داده که کارساز است.

,

وی تصریح کرد: دشمن برای همه جا طرح دارد اما وقتی به سنگر بسیجی می‌رسد هیچ ابتکاری ندارد چون مسئله اصلی که از خودگذشتگی باشد با این فرهنگ (بسیجی) پیش می‌آید.

,

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه تفکر بسیجی پادزهر تفکر لیبرال دموکراسی در جهان است، گفت: کم نیاورید و شبانه روز کار کنید و هسته های مقاومت را قوی کنید و تفکر بسیجی دنیای آینده را رقم خواهد زد و مطمئن باشید مردم دنیا هم پشتیبان شما هستند و این مهم را در مسئله فلسطین مشاهده کردید که رنگ بین المللی به خود گرفت و مردم دنیا برای حمایت از فلسطین فریاد زدند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه