اخبار داغ

با رشد بیش از ۳۰ هزار واحدی؛

بورس هفته را سبز پوش آغاز کرد/ ورود ۵۰۷ میلیارد تومان پول توسط حقیقی‌ها

بورس هفته را سبز پوش آغاز کرد/ ورود ۵۰۷ میلیارد تومان پول توسط حقیقی‌ها
شاخص کل بورس تهران در نخستین روز هفته با ۳۰ هزار و ۱۳۱ واحد رشد در ارتفاع یک میلیون و ۱۳۹ هزار واحد قرار گرفت؛ امروز همچنین خروج پول توسط حقیقی‌ها متوقف شد و بیش از ۵۰۷ میلیارد تومان وارد بازار سهام شد.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازار سرمایه امروز شنبه با توجه به روند صعودی در سه روز پایانی هفته گذشته و افزایش تقاضا سبزپوش بود و معاملات خود را با گرایش مثبت آغاز کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

حجم، ارزش و تعداد معاملات بازار سرمایه نسبت به روزهای دو هفته گذشته با رشد همراه بود و اززش معاملات خرد نیز روند صعودی قابل ملاحضه‌ای را داشت. در نخستین روز کاری هفته همچنین خروج پول توسط حقیقی‌ها متوقف شد و فعالان بازار سهام روند دومین هفته خرداد ماه را صعودی می‌دانند.

,

معامله گران در روز جاری بیش از ۸۱۵ هزار معاله در بازار سهام (بورس و فرابورس) انجام دادند که مالکیت بیش از ۸ میلیارد و ۲۴۱ میلیون سهم و اوراق مالی دست به دست شد.

, معامله گران در روز جاری بیش از ۸۱۵ هزار معاله در بازار سهام (بورس و فرابورس) انجام دادند که مالکیت بیش از ۸ میلیارد و ۲۴۱ میلیون سهم و اوراق مالی دست به دست شد.,

ارزش کل معاملات بازار سرمایه به بیش از ۷۲۳۳ میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات خرد سهام هم حدود ۴۵۵۱ میلیارد تومان بود و حقیقی‌ها بیش از ۵۰۷ میلیارد تومان پول وارد بازار کردند و باز هم خروج پول از بازار سرمایه متوقف شد.

,

 

,

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با ۳۰ هزار و ۱۳۱ واحد افزایش در ارتفاع یک میلیون و ۱۳۹ هزار و ۴۷۹ واحد ایستاد. شاخص هم وزن نز با ۲۴۶۲ واحد مثبت به ۳۸۵ هزار و ۶۱۳ واحد رسید.

, شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با ۳۰ هزار و ۱۳۱ واحد افزایش در ارتفاع یک میلیون و ۱۳۹ هزار و ۴۷۹ واحد ایستاد. شاخص هم وزن نز با ۲۴۶۲ واحد مثبت به ۳۸۵ هزار و ۶۱۳ واحد رسید.,

معامله گران در بورس بیش از ۶ میلیارد و ۹۵۲ میلیون سهم و اوراق مالی را در قالب ۵۲۸ هزار معامله و به ارزش ۵۲۰۷ میلیارد تومان را دادوستد کردند.

,

نمادهای فولاد مبارکه اصفهان، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، ملی صنایع مس ایران، معدنی و صنعتی گلگهر و سرمایه گذاری تامین اجتماعی و صنعتی و معدنی چادر ملو بیشترین نقش را در رشد شاخص بورس داشتند و در مقابل گروه مدیریت سرمایه گذاری امید نسبت به سایر نمادها بیشترین اثر منفی را بر شاخص گذاشت.

,

 

,

شاخص کل فرابورس ایران هم با ۱۴۹ واحد رشد به ۱۷ هزار و ۷۳۲ واحد رسید.

, شاخص کل فرابورس ایران هم با ۱۴۹ واحد رشد به ۱۷ هزار و ۷۳۲ واحد رسید.,

معامله گران در فرابورس بیش از یک میلیارد و ۲۸۹ میلیون سهم و اوراق مالی را در ۲۸۶ هزار نوبت و به ارزش ۲۰۲۶ میلیارد تومان را معامله کردند.

,

نمادهای پلیمر آریاساسول، فولاد هرمزگان جنوب، بیمه پاسارگاد، پتروشیمی زاگرس، پتروشیمی تندگویان و ذوب آهن اصفهان با بیشترین اثر مثبت در رشد ضاخص بیشترین نقش را داشتند و در مقابل صنعتی مینو بیشترین اثر منفی را گذاشتند.

,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه