اخبار داغ

معاون سیاسی استاندار:

۱۱۷۶ صندوق رای در خراسان شمالی پیش بینی شد

۱۱۷۶ صندوق رای در خراسان شمالی پیش بینی شد
احمد برادران از پیش بینی هزار و ۱۷۶ صندوق رای در استان خبر داد و گفت: تعداد صندوق ها نسبت به دوره گذشته 10 درصد افزایش داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  عصر اترک، احمد برادران، معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با تاکید بر برگزاری انتخابات با پیوست سلامت مردم، گفت: تمامی تمهیدات و مقدمات لازم برای کاهش دغدغه سلامت مردم جهت حضور در پای صندوق های رای فراهم شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,

برادران افزود: بنابر تصمیم ستاد انتخابات کشور و مدیریت بیماری کرونا زمان برگزاری انتخابات از ساعت 7 صبح جمعه 28 خرداد ماه تا 2 بامداد روز شنبه خواهد بود.

,

وی از افزایش 10 درصدی تعداد صندوق های رای در استان نسبت به انتخابات دوره گذشته خبر داد و گفت: هزار و 176 صندوق رای پیش بینی شده است که با تاکید بر حفظ سلامت مردم در صورت نیاز امکان افزایش این تعداد وجود دارد.

,

برادران افزود: علاوه بر تمهید نیازمندی های بهداشتی لازم برای عوامل اجرایی در شعب اخذ رأی همچنین با تایید ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا حضور یک نفر ناظر سلامت و بهداشت در شعب الزامی است.

,

رئیس ستاد انتخابات استان خراسان شمالی با تاکید بر اینکه هر گونه تبلیغات در فضاهای بسته ممنوع است، تصریح کرد: فضاهای بسته ویژه عوامل اجرایی ستادهای انتخابات خواهد بود که البته حداکثر تعداد این افراد 20 نفر است.

,

احمد برادران با بیان اینکه مراسم ها و تجمعات در فضاهای باز و با رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک خواهد بود، افزود: بنا بر مصوبه ستاد ملی کرونا دستگاه های اجرایی باید فضاهای روباز خود مانند سالن های ورزشی را به طور عادلانه در اختیار ستادهای انتخاباتی قرار دهند.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه