اخبار داغ

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه:

۴۲ جهیزیه به نوعروسان کرمانشاه در دهه کرامت اهدا می‌شود

۴۲ جهیزیه به نوعروسان کرمانشاه در دهه کرامت اهدا می‌شود
سیدمحمد جعفر امامیان از اهدای ۴۲ جهیزیه به نوعروسان کم برخوردار در استان کرمانشاه در دهه کرامت خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شبکه اطلاع رسانی مرصاد، امروز شنبه نشست شورای سیاست گذاری بزرگداشت دهه کرامت و برگزاری چهاردهمین دوره جشن های بین المللی زیر سایه خورشید در استان کرمانشاه با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

دهه کرامت از شعائر است/ حضور خدام رضوی برای استان برکت است

, دهه کرامت از شعائر است/ حضور خدام رضوی برای استان برکت است, دهه کرامت از شعائر است/ حضور خدام رضوی برای استان برکت است,

آیت الله مصطفی علما امروز شنبه در نشست شورای سیاست گذاری بزرگداشت دهه کرامت و برگزاری چهاردهمین دوره جشن های بین المللی زیر سایه خورشید در استان کرمانشاه، اظهار داشت: زنده نگاهداشتن اسلام مستلزم حفظ شعائر آن است و حضور خادمیاران در دهه کرامت یکی ار ابتکارات برای حفظ این مهم است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه افزود: دهه کرامت از شعائر است و هرچه به لحاظ اقتضای موقعیت و زمان بتوانیم در این دهه کار و تلاش کنیم در راستای حفظ شعائر اسلامی قدم برداشته ایم.

وی خاطر نشان کرد: حضرت امام رضا(ع) مورد اتفاق شیعه و سنی است لذا توصیه می شود در ایام دهه کرامت ۲ هزار پرس غذای گرم در مناطق اورامانات توزیع شود.

آیت الله علما گفت: حضور پرچم امام رضا (ع) و خدام رضوی در دهه کرامت، برکت برای استان است و این پرچم چون منصوب به حضرت رضا (ع) است از نظر ما قابل احترام و لازم است برای آن تبلیغ شود.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری چنین مراسم هایی برای حفظ دین ضروری است لذا باید در راستای حفظ این مهم به بهترین نحو اجرا شود.

امام جمعه کرمانشاه همچنین بر نامگذاری معبری به نام امام رضا(ع) در کرمانشاه تاکید داشت و گفت: جای بکری را که در شأن امام رضا(ع) باشد باید به این منظور انتخاب کنیم.

آیت الله علما در خصوص انتخابات نیز اظهار داشت: همه ما باید ستاد انتخاباتی باشیم چرا که سرنوشت کشور را تعیین می کند و روز انتخابات باید همه پای صندوق های رای حضور پیدا کنیم.

وی ادامه داد: دشمن دست از دشمنی بر نمی دارد از اول انقلاب تا امروز همواره سعی کردند حضور مردم را پای صندوق های رای کمرنگ کنند اما ما باید بصیر باشیم و جلوی توطئه دشمنان را بگیریم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه بیان داشت: فراز و نشیب ها همیشه بوده اما باید بر روی اسلام، ولی فقیه و نظرات امام تفکر کنیم، امام(ره) وقتی صحبت می کرد ۵۰ تا ۶۰ سال آینده را در نظر می گرفت و همین آینده ها است که تأثیر دارد.

وی گفت: علی رغم اینکه امام از قدرت بالایی برخوردار بود و مردم هم اطاعت پذیری تام از ایشان داشتند اما امام(ره) قدم به قدم بر رفراندوم و رای مردم تاکید داشت.

آیت الله علما اظهار داشت: در قضیه جنگ غزه اگر پای ایران در کار نبود پیروزی برای آنها رقم نمی خورد و این موشکی که به نام "قاسم" شلیک شد برای جهانیان جای تامل داشت.

وی افزود: امروز غزه به برکت اسلام و ولی فقیه به پیروزی رسید و برای دنیا حرف دارد.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

, ,


۴۲ جهیزیه به نوعروسان کرمانشاه در دهه کرامت اهدا می‌شود

,
, ۴۲ جهیزیه به نوعروسان کرمانشاه در دهه کرامت اهدا می‌شود, ۴۲ جهیزیه به نوعروسان کرمانشاه در دهه کرامت اهدا می‌شود,

به گزارش مرصادنیوز، سیدمحمد جعفر امامیان امروز شنبه در نشست شورای سیاست گذاری بزرگداشت دهه کرامت و برگزاری چهاردهمین دوره جشن های بین المللی زیر سایه خورشید در استان کرمانشاه، اظهارداشت: امسال دو واقعه کرونا و انتخابات را در دهه کرامت داریم لذا بسیاری از برنامه‌ها را تحت‌الشعاع خود قرار می‌دهند.

, مرصادنیوز,

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه افزود: دو گروه از خدام رضوی از ۲۹ خرداد تا دوم تیر ماه مهمان استان کرمانشاه هستند که حضور آنها ایجاد شور و نشاط و برکت معنوی در سراسر استان به دنبال خواهد داشت و بدین منظور برنامه‌های متنوعی نیز طراحی شده است.

,

وی خاطر نشان کرد: در روز میلاد حضرت معصومه(س) که روز دختر نامگذاری شده سال گذشته توانستیم جشن دختران برگزیده را برگزار کنیم و امیدواریم امسال نیز شرایط به گونه ای باشد که بتوانیم این جشن را برگزار کنیم.

,

امامیان بیان داشت: اگر وضعیت کرونا سیر نزولی داشته باشد سعی می کنیم در فضای باز و عمومی از جمله پارک ها، جشن های خیابانی در حد مقدورات برگزار کنیم.

,

وی گفت: همچنین در این دهه گرانقدر اهدای ۴۲ سری جهیزیه به زوج های جوان را در دستور کار داریم که طی آن ۴ قلم اساسی از جمله فرش، یخچال، اجاق گاز و جارو برقی در نظر گرفته شده و آستان قدس رضوی ۵۰ درصد هزینه را تقبل کرده است.

,

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه ادامه داد: به دلیل شیوع کرونا بخشی از برنامه ها همچون مسابقات قرآنی و فرهنگی در فضای مجازی برگزار می شود.

,

وی افزود: سال گذشته در دهه کرامت هر شب کرسی تلاوت قرآن  مسابقات خانواده رضوی، حفظ قرآن کودکان به مناسبت میلاد امام رضا(ع) اجرا می شد که امسال این برنامه ها را توسعه خواهیم داد.

,

امامیان گفت: اطعام رضوی نیز از دیگر برنامه ها در دهه کرامت است که سال گذشته ۲۵۰۰ نفر بر سر سفره رضوی متنعم شدند اما امسال اگر شرایط کرونا مساعد نبود این تعداد را بر درب منازل نیازمندان توزیع خواهیم کرد.

,

وی با بیان اینکه امسال بیشتر از سنوات گذشته برای جشن های دهه کرامت از ظرفیت صدا و سیما استفاده خواهیم کرد، اظهار داشت: بر اساس هر شب ویژه ای برنامه ای با حضور خدام در صدا و سیما خواهیم داشت تا همشهریان بتوانند جشن های دهه کرامت را در منزل خود داشته باشند.

,

به گفته امامیان امسال پیاده روی خانوادگی در ایام دهه کرامت برگزار نخواهد شد.

,

وی ادامه داد: از دیگر برنامه های خاص در روز میلاد امام رضا(ع) تجلیل از مفاخر و برگزیدگان استان است که در صورت همکاری در استانداری برگزار خواهد شد.

,

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه سرکشی از بیماران در بیمارستان‌ها را از دیگر برنامه های ویژه خدام رضوی عنوان کرد.َ

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه