اخبار داغ

بازار ارزهای مجازی دوباره قرمز شد/ بیت کوین کانال ۳۶ هزا ردلاری را هم از دست داد

بازار ارزهای مجازی دوباره قرمز شد/ بیت کوین کانال ۳۶ هزا ردلاری را هم از دست داد
در معاملات امروز بازار ارزهای مجازی تقریبا همه ارزها ریزش نسبتا سنگینی را تجربه کردند و بیت کوین حتی در همین چند ساعت کانال ۳۶ هزار دلاری را از دست داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوین مارکت کپ، طی معاملات اخیر در حالی که همین چند ساعت پیش قیمت بیت کوین حدود ۳۶ هزار و ۵۰۰ دلار بود، اما کانال ۳۶ هزار دلاری را از دست داده و در حال حاضر ۳۵ هزار ۸۰۵ دلار در حال معامله است. این قیمت نسبت به دیروز ۲.۶ درصد و نسبت به هفته پیش ۳.۳ درصد پایین‌تر است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
هم اکنون ارزش کل بازار بیت کوین هم ۶۷۲ میلیارد دلار برآورد می‌شود. برخلاف دیروز که بازار بیت کوین حجم زیادی نخورد، اما امروز ۱.۵ میلیون بیت کوین در بازار جهانی جابجا شده و ۵۳.۸ میلیارد دلار در این بازار پول جابجا شده است.
,
 
,
تعداد کل بیت کوین‌های موجود در جهان هم به رقم ۱۸ میلیون و ۷۲۰ هزار و ۹۵۶ عدد رسیده است. اتریوم به عنوان دومین ارز بازار امروز ۴ درصد ریخت و ۲۴۵۵ دلار در هر واحد خرید و فروش شد. 
,
 
,
باینانس کوین هم ۲.۶ درصد کاهش در قیمت را تجربه کرد و ۳۳۰ دلار در هر واحد در حال معامله است. دوج کوین هم ۵ درصد افت قیمت داشت و ۳۰ سنت در هر توکن خرید و فروش می‌شود که نسبت به هفته پیش بیش از ۱۱ درصد از ارزش خود را از دست داده است.
,
 
,
در ۲۴ ساعت گذشته همچنین ارزش کل بازار جهانی ارزهای مجازی ۳.۱۵ درصد منفی شده و به ۱۵۵۸ میلیارد دلار رسیده است. در همین مدت ۱۴۷ میلیارد دلار در این بازار پول جابجا شده و هم‌اکنون ۱۰ هزار و ۱۳۹۰ نوع ارز مجازی در بازار وجود دارد.
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه