اخبار داغ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اعلام کرد؛

بستری ۴۱۸ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های مازندران/ تب و تاب کرونایی کاهش پیدا کرد

بستری ۴۱۸ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های مازندران/ تب و تاب کرونایی کاهش پیدا کرد
عباس موسوی گفت: در شبانه‌روز گذشته با بستری‌شدن تعداد ۵۶ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری‌شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۴۱۸ نفر رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدعباس موسوی در گفت و گو با بلاغ، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۴۵ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی افزود: طی همین مدت تعداد ۴۹ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: هم اکنون  ۳۰۱ نفر مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد ۷۳ نفر نیز  با علائم حاد تنفسی در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر  ۱۱۷ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى هستند، تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ بیمار جدید بستری و ۱۰ بیمار هم  ترخیص شدند.

سیدفرزاد جلالی گفت: ۳۳ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,

با شروع شانزدهمین ماه از شیوع ویروس کرونا در استان مازندران شاهد کاهش تب و تاب کرونایی در استان مازندران بودیم.

طی روزهای گذشته شاهد روند کاهشی موارد ابتلا و بستری‌شدگان کرونایی در استان مازندران بودیم به‌طوری‌که موارد ابتلای جدید در استان دورقمی و موارد بستری سه‌رقمی ماند.

انتهای پیام/

,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه