اخبار داغ

یک فعال اصلاح طلب:

"رئیسی" اصلاح‌طلب تر از هر اصلاح‌طلبی است/ نمی گذاریم انتخابات را به غربت بکشانند

"رئیسی" اصلاح‌طلب تر از هر اصلاح‌طلبی است/ نمی گذاریم انتخابات را به غربت بکشانند
یک فعال اصلاح طلب با تاکید بر اینکه اصلاحات رسما از سید ابراهیم رئیسی حمایت می کند،گفت: عملکرد رئیسی در قوه قضاییه گویای اصلاح امور بوده و ما معتقدیم ایشان از خیلی از اصلاح طلب ها، اصلاحگرتر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمدزارع فومنی در گفتگو با ۸دی با بیان اینکه حزب مردمی اصلاحات رسما از "سید ابراهیم رئیسی" حمایت می کند، گفت: عملکرد "سید ابراهیم رئیسی" در قوه قضاییه گویای اصلاح امور بوده و ما معتقدیم ایشان از خیلی از اصلاح طلب ها اصلاحگرتر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی ,
 
,
وی با بیان اینکه سید ابراهیم رئیسی تاکنون در هرجایی حضور داشته منشأ خِیر و برکات بوده است، گفت: ایشان تابع ولی فقیه و حامی انقلاب است و از نیروی جوانی بهره مند است.
,
 
,
حزب مردمی اصلاحات رسما از "رئیسی" حمایت می کند
, حزب مردمی اصلاحات رسما از "رئیسی" حمایت می کند, حزب مردمی اصلاحات رسما از "رئیسی" حمایت می کند,
 
,
دبیرکل حزب مردمی اصلاحات با بیان اینکه آیت الله رئیسی رسما اعلام کرد که به صورت مستقل وارد عرصه انتخابات شده است و به هیچ جناحی وابستگی ندارد، گفت: بنابراین هرجناحی می تواند از ایشان حمایت کند.
,
 
,
زارع فومنی در پاسخ به اظهارات آذر منصوری، گفت: ایشان کاره ای نیست که بخواهد برای ما تصمیم بگیرد، ایشان تا الان کجا بوده؟!، من اعلام می کنم حزب مردمی اصلاحات به عنوان یک حزب فعال و کسی که همیشه در صحنه حضور داشته رسما از اقای رئیسی حمایت می کنیم.
,
 
,
نمی گذاریم انتخابات را به غربت بکشانند
, نمی گذاریم انتخابات را به غربت بکشانند, نمی گذاریم انتخابات را به غربت بکشانند,
 
,
وی با بیان اینکه ما نمی گذاریم این انتخابات را به غربت بیاندازند و مردم هم حتما پای صندوق های رأی می آیند، افزود: این خانم و آقایان دیگر از این جنس اصلا محبوبیتی ندارند. این ها هشت سال آقای روحانی را به میدان آوردند و شما دیدید چه بلایی بر سر مردم آوردند.
,
 
,
دبیرکل حزب مردمی اصلاحات ادامه داد: اکثر اصلاح طلب هایی که دل در گرو ایران دارند اعلام کرده اند که حامی رئیسی هستند.
,
 
,
از "آذرمنصوری" بپرسید در ورامین چند اصلاح طلب شمارا قبول دارد؟!
, از "آذرمنصوری" بپرسید در ورامین چند اصلاح طلب شمارا قبول دارد؟!, از "آذرمنصوری" بپرسید در ورامین چند اصلاح طلب شمارا قبول دارد؟!,
 
,
وی خطاب به آذر منصوری، گفت: من یک سؤال دارم، در ورامین چه تعداد از اصلاح طلبان شما را قبول دارند؟ و اصلا به شما چه ربطی دارد که بخواهید برای حزب ما تصمیم گیری کنید؟ ما یک حزب مستقل و دارای تشکیلات در دایره اصلاح طلبی هستیم و رسما هم حامی اقای رئیسی هستیم و خیلی هم از این ها اصلاح طلب تر هستیم.
,
 
,
امیدوارم رئیسی کشور را از وضعیت فلاکت باری که روحانی درست کرده خارج کند
, امیدوارم رئیسی کشور را از وضعیت فلاکت باری که روحانی درست کرده خارج کند, امیدوارم رئیسی کشور را از وضعیت فلاکت باری که روحانی درست کرده خارج کند,
 
,
دبیرکل حزب مردمی اصلاحات با بیان اینکه ما به دنبال حکم و مقام نیستیم بلکه فقط حامی اقای رئیسی هستیم، گفت: امیدوارم آقای رئیسی بیاید و این کشور را از این وضعیت فلاکت باری که روحانی درست کرده خارج کند.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه