اخبار داغ

برخی از نامزدهای رد صلاحیت شده در تلاش برای تحریم انتخابات هستند؛

تلاش برخی نامزدهای رد صلاحیت شده برای تحریم انتخابات ؛ وقتی دلسوز نظام با دشمن هم صدا می شود

تلاش برخی نامزدهای رد صلاحیت شده برای تحریم انتخابات ؛ وقتی دلسوز نظام با دشمن هم صدا می شود
برخی از نامزدهای تایید صلاحیت نشده تلاش برای جریان سازی علیه انتخابات دارند در حالی که روزگاری خودشان هم از طریق این سیستم انتخاب شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار ، انتخابات از جمله مهم‌ترین و تاثیر گذارترینِ این صحنه‌هایی است که سرنوشت کشور را تعیین می کندو جایی است که ملت قهرمان  ضمن تعیین سرنوشت،  برای آینده‌ی ایران اسلامی نیز خط مشی مشخص می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

خوشبختانه نظام جمهوری اسلامی و حاکمیت شرعی آن بر اصل مردم سالاری بر پایه‌ی احکام الهی استوار می‌باشد و همین نکته راه راست را بدون هیچ شائبه و تردیدی مشخص نموده است. از این رو، مردم در انتخابات با اندک تحقیق و تفحص و استناد به بیانات مقام معظم رهبری، به راحتی می‌توانند مسئولین خود را انتخاب نموده و اداره‌ی کشور را به آنها بسپارند.

,

حال و هوای این روزهای ایران اسلامی بسیار انتخاباتی شده و بازار بحثهای سیاسی و انتخاباتی به شدت داغ است و داغ تر از آن، مبحث بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری است. جایی که انتظار می‌رفت تا با حضور کاندیداهای مختلف از جناحهای متفاوت، شاهد رقابتی تنگاتنگ و بسیار حساس باشیم. چیزی که تا حد زیادی محقق نشد و افراد تایید شده، اکثراً فارغ از حزبها و جنجالهای سیاسی هستند.

,

این مسئله در اذهان و افکار عمومی بازتاب گستره‌ای داشت. عدم احراز صلاحیت چهره‌های سرشناس و رجال سیاسی که بعضاً دارای سابقه‌ی درخشان و خدمات شایسته هستند، شورای نگهبان را با چالشی ویژه روبرو کرده است تا جایی که برخی حتی انتخابات را هم تحریم کرده اند امری که نشان از تفکر آن ها دارد و درستی امرشورای نگهبان را تایید می کند.

,

برخی نامزدهای تایید صلاحیت نشده به بیراهه رفته اند

, برخی نامزدهای تایید صلاحیت نشده به بیراهه رفته اند, برخی نامزدهای تایید صلاحیت نشده به بیراهه رفته اند,

حجت الاسلام عمران احمدی مدرس حوزه ودانشگاه در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: براساس فرموده رهبرانقلاب عدم تایید برخی نامزدها به معنای این نیست که بی صلاحیت هستند بلکه صلاحیت آن ها از نظر شورای نگهبان احراز نشده است.

,

وی افزود: شورای نگهبان براساس قانون عمل کرده و دراین بین برخی اظهار نظرها و حاشیه سازی ها بی مورد و ناشی از تلاش برای ضربه زدن به انتخابات است.

,

احمدی در ادامه گفت: برخی از نامزدهای تایید صلاحیت نشده حتی انتخابات را تحریم کرده اند که این امر مخالف قانون نظام جمهوری اسلامی است و نشان می دهد این افراد به بیراهه رفته و گزینه مناسبی برای ریاست جمهوری نیستند.

,

, ,

همه باید به قانون احترام بگذارند

, همه باید به قانون احترام بگذارند, همه باید به قانون احترام بگذارند,

علی احمدی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: ماهمه باید به قانون احترام گذاشته وبراساس آن عمل کنیم نه اینکه زمانی به نفع منافع ما بود عمل کرده و زمانی دیگر قانون را تحریم کنیم.

,

وی افزود: کسانی که روزگاری خودشان اجرا کننده قانون بوده اند امروز قانون را به زیر سئوال می برد و حتی می خواهند انتخابات را تحریم امری که نشان از واقعیت های درونی این افراد و هم صدایی با دشمنان قسم خورده دارد.

,

احمدی تصریح کرد: البته ملت باید بدانند که شاخص های یک انتخاب خوب براساس معیارهایی است که تعیین کننده فرد اصلح است ودر شرایط انتخابات هم معیارهای رهبر انقلاب باید مدنظر باشد.

,

 کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: امروز شاهد آن هستیم که برخی افراد که روزگاری از سران قوا بوده اند امروز هم صدا با دشمن قصد ضربه زدن به انتخابات را دارند.

,

کسانی که انتخابات را تحریم می کنند دلسوز مردم نیستند

, کسانی که انتخابات را تحریم می کنند دلسوز مردم نیستند, کسانی که انتخابات را تحریم می کنند دلسوز مردم نیستند,

"رسول امیدی"، مدرس دانشگاه و  کارشناس مسائل سیاسی و اجتماعی در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: در ایام انتخابات برخی واقعیت های تلخ روشن می شود و آن مساله این است که کسانی که روزگاری به وسیله سیستم کنونی انتخاب شده اند اکنون ملت را به رای ندادن تشویق می کند چون منافع آن ها تامین نشده است.

,

وی افزود: همه در برابر قانون مسئولیت داریم وباید به آن عمل کنیم و کار شورای نگهیان درتایید نامزدهای انتخابات براساس قانون بوده است.

,

امیدی خاطرنشان کرد: تحریم انتخابات نشانه هم صدایی با دشمنی است که هر لحظه در حال برنامه ریزی و جریان سازی علیه ملت ایران است.

,

 

,

انتهای پیام/ر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه