اخبار داغ

بیانیه‌ای که شهر را در بهت فرو برد؛

خداحافظی گرگانی‌ها با دکتر بسکتبال ایران/ آغاز حواشی نقل و انتقالاتی بسکتبال در گرگان

خداحافظی گرگانی‌ها با دکتر بسکتبال ایران/ آغاز حواشی نقل و انتقالاتی بسکتبال در گرگان
با وجود اینکه بسیاری از بازیکنان لیگ برتر و مربیان تیم ملی درگیر اردوهای مسابقات آسیایی شده اند اما اخبار داغ نقل و انتقالاتی پیرامون بازیکنان آغاز شده که در همین راستا خبر جدایی مربیان شهرداری گرگان از این تیم توسط روابط عمومی شهرداری گرگان تایید شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، ماه گذشته بود که که گرگان سه شبانه‌روز بر روی زمین نبود، اتمسفر گرگان در شرایطی بود که همه گرگانی‌ها روی آسمان‌ها قدم بر می داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

کرونا هم حریف هواداران پر شورر قلعه عقاب ها نشد چرا که پس از ۵ دهه این هواداران گرگانی بودند که به خواسته خود رسیدند، دکتر بسکتبال ایران آمده بود که کار نیم تمام فصل قبل خود را به اتمام برساند و گرگان را بر فراز قله بسکتبال ایران برساند.

,

هوادارانی که خطر ابتلا به بیماری کرونا را بر جان خریدند و سه شبانه روز در شهر خوشحالی کردند چرا که بالاخره به حق خود رسیدند و این فصل از تمام وجود گذاشتند تا مهران شاهین طبع هواداران را به خواسته خود برساند.

,

مهم‌ترین خواسته هوارادان گرگان در لحظات اولیه پس از قهرمانی و آن هم در حلقه‌های اولیه شادی حفظ اسکلت تیم و تقویت آن برای حضور قدرتمند در رقابت های فصل بعدی لیگ برتر بسکتبال و تلاش برای ایستادن بر قله آسیا بود.

,

با وجود اینکه بسیاری از بازیکنان لیگ برتر درگیر اردوی تیم ملی شده اند و بیشترین تمرکز خود را بر رقابت‌های کاپ آسیا و المپیک گذاشته اند اما اخبار داغ نقل و انتقالاتی پیرامون بازیکنان و مربیان لیگ برتر بسکتبال آغاز شده است.

,

هواداران گرگانی تقریبا با خیالی راحت منتظر تقویت تیم برای فصل آینده بودند اما ناگهان شامگاه گذشته بیانیه‌ای از سوی شهرداری گرگان، هواداران و دوست داران بسکتبالی را در بهت فرو برد و آن جدایی کادرفنی از تیم بسکتبال شهرداری گرگان بود.

,

در اطلاعیه ای که از سوی روابط عمومی این باشگاه منتشر شد ضمن تشکر و قدردانی از کادر فنی مشکلات شخصی و دوری دو ساله از خانواده توسط مهران شاهین طبع اعلام شد و این بیانیه پایان همکاری این مربی دوست داشتنی را تایید کرد.

,

چندی است نیز اخبار پیرامون بازیکنان با حضور تیم بسکتبال سپاهان در لیگ برتر داغ تر شده تا جایی که در اخبار نیز این موضوع به گوش می رسد که محمد جمشیدی کاپیتان ملی پوش شهرداری گرگان پیشنهادات مالی بهتری را دریافت کرده و احتمال جدایی این بازیکن از قلعه عقاب‌ها نیز وجود دارد.

,

"آلاده آمینو" نیز که با نظر مستقیم شاهین طبع جذب شده بود و با قراردادی به مدت نیم فصل به جمع شهرداری چی‌ها پیوسته بود احتمال دارد برای ادامه دوران حرفه ای خود تیم دیگری را انتخاب کند.

,

"بهنام یخچالی" که با نظر کارشناسان انتظار می رفت در اهداف نقل و انتقالاتی شهرداری گرگان قرار داشته باشد با تمدید قرارداد خود در تیم آلمانی ماندنی شد.

,

روابط عمومی شهرداری گرگان نیز در اعلامیه روز گذشته خود اعلام داشت تمام تلاش خود را می کند تا در ادامه راه اسکلت تیم برای حضور قدرتمند در لیگ فصل آینده حفظ شود اما باید منتظر ماند دید مسوولان باشگاه در ادامه راه موفق به حفظ یا تقویت تیم می شوند یا اینکه گرگان در فصل آینده در جمع مدعیان قرار نخواهد داشت.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه