اخبار داغ

رئیس پلیس راهور استان یزد:

پلیس راهور به دنبال جریمه و بالا بردن آمار جریمه‌ها نیست/ حفظ جان مردم اصلی‌ترین هدف پلیس

پلیس راهور به دنبال جریمه و بالا بردن آمار جریمه‌ها نیست/ حفظ جان مردم اصلی‌ترین هدف پلیس
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ مهدی زارع رئیس پلیس راهور استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به اینکه پذیرش تخلف از سوی راننده و مماشات همکارانمان در پلیس راهنمایی و رانندگی با وی در طول سالیان گذشته اجرایی می‌شد و هم‌اکنون نیز انجام می‌شود، گفت: این کار همیشه توسط همکارانمان در حال انجام است و به زمان خاصی بازنمی‌گردد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی با تأکید بر اینکه پلیس راهور به دنبال جریمه کردن و بالا بردن آمار جریمه‌ها نیست، اضافه کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی به دنبال کاهش آمار تصادفات و اعمال قانون رانندگانی است که در تصادفات نقش دارند یا تخلفاتی که منجر به خطر افتادن جان انسان‌ها می‌شود.

,

زارع اضافه کرد: مواردی که قابلیت تذکر دارد از سوی پلیس راهور انجام می‌گیرد و مواردی که نیاز سختی و محکمی دارد، اعمال قانون به صورت جدی صورت می‌پذیرد.

,

رئیس پلیس راهور استان یزد با اشاره به اینکه کوتاهی در برخورد با تخلفات حادثه‌ساز اصلاً وجود ندارد، اذعان داشت: زمانی که فردی باجان مردم بازی کند اصلاً تذکر جا و معنایی ندارد بلکه به صورت محکم برخورد خواهد شد و راننده‌ای که تخلف جزئی دارد، تذکر جزئی داده خواهد شد.

,

وی در خصوص تعطیلات پیش رو و چگونگی اعمال قانون رانندگان متخلف در شرایط کرونایی، گفت: در حال حاضر هیچ‌گونه ابلاغیه‌ای از ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا صادر نشده که چگونه عمل شود و به‌محض صدور آن، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه