اخبار داغ

پیگیری‌هایی که به ثمر نشست؛

آبرسانی هزار و ۵۰۰ مشترک منظریه در فردیس به آبفا واگذار شد/ پایان قطعی آب و اجرای طرح پایدار تامین آب آشامیدنی

آبرسانی هزار و ۵۰۰ مشترک منظریه در فردیس به آبفا واگذار شد/ پایان قطعی آب و اجرای طرح پایدار تامین آب آشامیدنی
پس از انعکاس گزارشی با موضوع اختلاف بخش خصوصی با آبفای البرز بر سر شهرک منظریه فردیس و مشکل قطعی آب چند روزه در این شهرک، دغدغه مردم با پیگیری مسئولین مرتفع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یکم خردادماه سال جاری بود که شبکه خبری تیتریک با انعکاس گزارشی با موضوع اختلاف بخش خصوصی با آبفای البرز بر سر شهرک منظریه فردیس آوار شد، به مشکل قطعی آب چند روزه در شهرک منظریه این شهرستان پرداخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
آن زمان اینانلو فرماندار فردیس درباره مشکل چند روزه قطعی آب شهرک منظریه به خبرنگار تیتریک گفته بود آبرسانی این منطقه خصوصی بوده و مشکلاتی را ایجاد کرده است، آبفا هم برای گرفتن چاه از این بخش اقدام کرد اما با مقاومت مواجه شد.
,
 
,
و اما پنجم خرداد ماه محمد نیک فکر مدیر آبفا فردیس در گفتگو با خبرنگار ما اعلام کرد که مشکل قطعی آب منطقه ۱۰ هزار نفری منظریهِ فردیس با ورود آبفا حل شد اما اصلاح شبکه فرسوده بخش خصوصی نیازمند ۲۰ میلیارد تومان اعتبار است.
,
 
,
پس از چند روز از حل مشکل قطعی آب در شهرک منظریه مهدی زاده مدیرعامل آبفای استان البرز در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت؛ ۳ مورد از آب‌رسانی‌های خصوصی در فردیس باقی مانده اند که سال گذشته یک مورد آن را با کمک فرماندار شهرستان از بخش خصوصی تحویل گرفتیم.
,
 
,
آنچه این مسئول از آن سخن می گوید آب رسانی شهرک مهندس زراعی در فردیس است، متاسفانه مشکلات حوزه آب هرساله با رشد جمعیت بیشتر می شود و تامین آب آشامیدنی برای بخش خصوصی امکان پذیر نیست.
,
 
,
یک شهروند فردیسی در گفتگو با خبرنگار تیتریک می گوید؛ تاسیسات و شبکه فردیس قدیمی شده و دیگر پاسخگو نیست و طی روزهای اخیر بعضا معضلات ناشی از آبرسانی بخش خصوصی باعث شد که ۴ روز با قطعی آب مواجه شویم.
,
 
,
بالاخره پس از سال ها و کش و قوس های فراوان در جلسه ای که هفته اخیر برگزار شد، رسما آبرسانی بخش خصوصی افشارزاده با یک هزار و ۵۰۰ مشترک و ۳ هزار واحد مسکونی به آبفا واگذار شد و بهسازی وضع موجود در دستور کار قرار گرفت.
,
 
,
ابوالفل اینانلو فرماندار فردیس با اشاره به اینکه حق بخش خصوصی طبق قانون لحاظ شده است، به خبرنگار تیتریک گفت:  قرار بر این است که به سرعت بحث انتقال انجام شود تا از این به بعد با حفر، تجهیز چاه ها و اصلاح شبکه های آبرسانی تامین آب آشامیدنی مردم منظریه، وحدت و گلستان توسط آبفا صورت می گیرد.
,
 
,
قرار است طرح پایدار تامین آب آشامیدنی مناطق مذکور با هزینه ای ۲۰ میلیارد تومانی ظرف یکسال آینده به پایان برسد، به این ترتیب تنها آبرسانی بخش خصوصی فردیس، سرحدآباد است که آن هم تا پایان سال به آبفا واگذار خواهد شد. 
 
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه