اخبار داغ

سردار حسین اشتری:

حضور پلیس در گمرکات به نفع اقتصاد کشور است

حضور پلیس در گمرکات به نفع اقتصاد کشور است
فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه حضور پلیس در گمرکات به نفع اقتصاد کشور است، بر لزوم تقویت این پلیس با دسترسی به بانک‌های اطلاعاتی و در اختیار گذاشتن ابزار و امکانات تأکید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار حسین اشتری در همایش رؤسای پلیس امنیت اقتصادی سراسر کشور با اشاره به استقرار پلیس در گمرکات و مبادی رسمی افزود: حضور پلیس در گمرکات دارای مصوبه و قانونی است و این حضور به نفع اقتصاد کشور و جلوگیری از فرآیند قاچاق می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با تأکید بر لزوم تقویت پلیس گمرک ادامه داد: مقدمه تقویت پلیس گمرک ایجاد زیرساخت های لازم برای فعالیت این پلیس، در اختیار گذاشتن ابزار و امکانات لازم و دسترسی به بانک ها و سامانه های اطلاعاتی است و مسئولان مربوطه به منظور تقویت پلیس گمرک در اجرای مأموریت هایش جدی تر ورود کنند.
,
 
,
این مقام ارشد انتظامی در ادامه تمرکز بر پیگیری پرونده های مرتبط با سرشبکه های قاچاق و فساد اقتصادی را از دیگر اولویت های این پلیس برشمرد و افزود: با قدرت و بر مبنای قانون با کسانی که مانعی بر سر راه تولید هستند و به اقتصاد کشور ضربه وارد می کنند برخورد می کنیم.
,
 
,
وی جلوگیری از خروج کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم از مرزها را از دیگر اقدامات مطلوب پلیس امنیت اقتصادی برشمرد و گفت: دستگاه ها و سازمان های متولی اقتصادی بایستی ضمن اصلاح فرآیندهای فسادزا از امکان وقوع قاچاق جلوگیری کنند.
,
 
,
سردار اشتری ایجاد امنیت در بازارهای پولی و سرمایه ای را از دیگر وظایف ذاتی متولیان اقتصاد کشور عنوان کرد و افزود: مردم امروز قدردان پلیس هستند و طبق نظرسنجی های برون سازمانی اعتماد به پلیس افزایش یافته که این در نتیجه زحمات همه همکارانم در اقصی نقاط کشور است.
,
 
,
فرمانده ناجا ادامه داد: بر اساس قانون و به منظور تحقق منویات و انتظارات مقام معظم رهبری مأموریت ها را هوشمندانه و مقتدرانه دنبال می کنیم.  به رغم عمر کوتاه پلیس امنیت اقتصادی شاهد اقدامات بزرگی در این پلیس هستیم و با وجود افزون شدن مأموریت های مقابله با ویروس کرونا، همکارانم در این پلیس در انجام وظایف خود خوش درخشیده اند.
,
 
,
فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به دغدغه و انتظار مردم در مباحث حوزه اقتصادی ادامه داد: مردم توقع دارند وضعیت اقتصادی سامان یافته و بهبود یابد و پلیس امنیت اقتصادی ناجا می تواند در ساماندهی وضعیت اقتصادی مؤثر باشد.
,
 
,
سردار اشتری با اشاره به شعار سال تأکید کرد: تحقق شعار سال در جهت رونق اقتصادی و رفع موانع تولید باید از اولویت های کاری پلیس امنیت اقتصادی باشد چراکه با رونق تولید و گشایش های اقتصادی بخشی از مشکلات مردم حل می شود.
,
 
,
وی با اشاره به کارکرد و مأموریت پلیس امنیت اقتصادی ناجا عنوان کرد: پیشبرد اهداف این پلیس نیازمند توسعه اشراف اطلاعاتی است و در کنار این مهم، باید فضای حقیقی و مجازی را رصد و با حضور میدانی در بازارهای کسب و کار بر تسلط اطلاعاتی خود بیفزاییم.
,
 
,
سردار اشتری مطالبه گری از سازمان های متولی برای رفع موانع اقتصادی و بهبود وضعیت را از دیگر اولویت ها برشمرد و افزود: باید به صورت کارشناسانه و عالمانه، سهم همه دستگاه ها در روند ساماندهی اقتصادی مشخص شود و در واقع نسخه شفاف و کارشناسی پلیس از وضعیت موجود می تواند گره گشا و مؤثر واقع شود.
,
 
,
فرمانده ناجا با بیان این که امروز پلیس به واسطه اجرای دقیق قانون جایگاه خوبی میان مردم و مسئولان دارد، افزود: باید در سطح راهبردی و در طیف کلان، میان و خرد موضوعات اقتصادی را رصد، آسیب شناسی و متناسب با موقعیت، اقدامات کاربردی، عملیاتی و تاکتیکی انجام دهیم.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
 منبع: خبرگزاری پلیس
,
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه