اخبار داغ

رئیس سازمان راهداری خواستار شد؛

توسعه همکاری‌های شهرداری و راهداری در حوزه تحلیل داده

توسعه همکاری‌های شهرداری و راهداری در حوزه تحلیل داده
معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور ضمن حضور در رصدخانه شهری در دیدار و گفتگویی با محمد فرجود، مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری تهران در خصوص استفاده از ظرفیت‌های داده‌ای در زمینه حمل و نقل و ترافیک پایتخت و ابزارهای هوشمند تحلیل داده در این مرکز تبادل نظر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، فرجود در این نشست با اشاره به وجود بیش از ۱۵۰ داشبورد اطلاعاتی برای شهردار و مدیران شهری در این مرکز گفت: دسترسی به آمار و تحلیل‌های برآمده از آن اهمیت بسیاری دارد و وجود سند حکمروایی داده موجب افزایش شفافیت و صیانت از داده‌های شهروندان و شهرداری تهران می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در این نشست تولید نقشه‌های موضوعی با رویکرد جدید تحلیلی در حوزه‌های اجتماعی، حمل و نقل، محیط زیست و سایر موضوعات شهری و امکان پیش‌بینی و تصمیم‌سازی برای آینده مورد بررسی قرار گرفت و داشبوردهای اطلاعاتی برای تحلیل و تصمیم سازی معرفی شد.
,
 
,
در این جلسه راهبردهای مرکز آمار و رصد شهری تشریح شد و فرایند حرکت از تحلیل‌های توصیفی به سمت رویکرد تحلیلی_تجویزی و همچنین پروژه‌های جدید و کلیدی این مرکز که نقش مهمی در برنامه تهران هوشمند دارد، مورد بررسی قرار گرفت.
,
 
,
امانی، معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور ضمن تاکید بر نقش مهم داده در تصمیم گیری‌های حیاتی به اهمیت دسترسی مدیران به سامانه‌های ویژه و داشبوردهای جامع اشاره کرد و بر جایگاه ویژه آمار در شهر و دسترسی به داده‌ها با قابلیت تحلیل و دریافت الگوهای کلی برای مواقع بحرانی و مدیریت بحران‌ها تاکید کرد.
,
 
,
در پایان نقاط اشتراک و خدمات دو مرکز برای بیشتر شدن تبادل داده‌ای و توسعه همکاری‌های مشترک مورد بررسی قرار گرفت.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه