اخبار داغ

بهره برداری از سامانه هوشمند ارتباط مردمی ستاد آیت‌الله رئیسی

بهره برداری از سامانه هوشمند ارتباط مردمی ستاد آیت‌الله رئیسی
دبیر شورای هماهنگی ستادهای مردمی سید ابراهیم رئیسی، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، از طراحی و بهره‌برداری از سامانه هوشمند ارتباط مردمی و مدیریت ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  دبیر شورای هماهنگی ستادهای مردمی سید ابراهیم رئیسی، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، از طراحی و بهره‌برداری از سامانه هوشمند ارتباط مردمی و مدیریت ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

علی نیکزاد سامانه مذکور را سیستمی مطلوب برای ارتباط موثر با ستادهای مردمی و هواداران در ایام کرونا معرفی کرد و از ویژگی‌های بارز این سامانه به مواردی همچون دریافت اطلاعات لازم در خصوص اهداف و برنامه‌های آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، ارسال گزارش‌های مردمی به ستاد، ارائه اطلاعات دقیق شوراها و ستادهای مردمی به تفکیک استان‌ها، طراحی، اجرا و مدیریت پویش‌های مردمی، ثبت نام از حامیان و صدور کارت هواداری اشاره کرد. ضمناً اسامی مسئولان استانی در این سامانه درج شده است.

,

این سامانه هم‌اکنون در آدرس‌ اینترنتی DolateMardomi.ir (دولتِ مردمی دات آی آر) در دسترس تمامی مردم شریف ایران اسلامی است. 

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه