اخبار داغ

عضو امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی :

مشارکت حداکثری در انتخابات اقتدار کشور را افزایش می دهد

مشارکت حداکثری در انتخابات اقتدار کشور را افزایش می دهد
عضو امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات اقتدار کشور را افزایش می دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ "سارا فلاحی"،  عضو امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس  در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: امروز در شرایطی قرار داریم که باید با اشرافی گری ، رانت خواری ، فساد و ... مبارزه جدی صورت گرفته وبه معیشت مردم توجه جدی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

وی افزود: ایران دارای ثروت ها وظرفیت های عظیمی است که چشم طمع دشمنان همیشه به آن بوده واز این رو از هر کاری برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی و دراین ایام برای ضربه زدن به انتخابات استفاده می کنند.

,

فلاحی در ادامه گفت: در شرایط امروز انقلاب ما به کسانی نیاز دارد تا از آن حمایت کنند نه کسانی که فقط به فکر تامین منافع شخصی خود هستند.

,

نماینده مردم ایلام در مجلس خاطرنشان کرد: امروز همه باید برای مشارکت حدااکثری در انتخابات تلاش کنند چرا که مشارکت حدااکثری اقتدار کشور را افزایش می دهد.

,

وی  با اشاره به اینکه مسئولان و نخبگان موظف به حفظ منافع ملی هستند، تصریح کرد: مسئولین حق ندارند مشکلات داخلی را بر سر میز مذاکره حل کنند و آنهایی که به دشمنان گرا می‌دهند شایسته بودن در جایگاه خود را ندارند.
فلاحی تصریح کرد: همه اقشار جامعه برای برگزاری انتخابات پرشور وانتخاب فردی با معیارهای رهبر انقلاب باید تلاش کنند تا کشور را برای دست یابی به شرایط بهتر و حل مشکلات مردم پیش برود.
 
انتهای پیام/ر

,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه