اخبار داغ

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی جاجرم:

کاروان هنر و همدلی در مناطق زلزله زده گرمه و جاجرم

کاروان هنر و همدلی در مناطق زلزله زده گرمه و جاجرم
شکوری گفت: کاروان هنر و همدلی روز گذشته با حضور جمعی از هنرمندان شهرستان های گرمه و جاجرم در مناطق زلزله زده به هنرنمایی پرداخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اصغر شکوری، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جاجرم در گفتگو با پایگاه خبری جاجرم اظهار داشت: گروه ققنوس با همکاری گروه نارین به کارگردانی «انسیه حاجی زاده» و تهیه کنندگی «محمد مهدی شاهی پناه» با اثر نمایشی طنز «عصر شدید» برای اهالی  مناطق زلزله زده در قالب عصر فرهنگی هنرنمایی کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری جاجرم,
وی ادامه داد: برگزاری محفل انس با قرآن نیز در قالب کاروان قرآنی متشکل از «صادقی»، «معینی» و «میرابی» از دیگر برنامه هایی بود که روز گذشته توسط اهالی فرهنگ و هنر برای مردم مناطق زلزله زده هم چون روستای شورک و قره چه رباط اجرا شد. 
,
 
,
شکوری  هم چنین به هنرنمایی گروه ققنوس به سرپرستی «مهدی فخرانی» با اجرای نمایش «گیتاریست» اشاره کرد و گفت: فراهم آوردن نشاط و شادابی و نشاندن لبخند بر لبان مردم  روستاهای زلزله زده از اهداف شکل گیری این حرکت فرهنگی  بود. 
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: در نظر داریم تا با اهدای ۲۰۰ عنوان کتاب، قصه گویی برای کودکان و نوجوانان  در کنار نشست های آشنایی با سبک زندگی در راستای تقویت و تعالی  فرهنگ مردم این مناطق گام برداریم.
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه