اخبار داغ

بانوی ملی پوش تیراندازی:

پیروز واقعی کسی است که در راه رسیدن به پیروزی جا نزند/ بزرگ‌ترین آرزویم کسب مدال المپیک است

پیروز واقعی کسی است که در راه رسیدن به پیروزی جا نزند/ بزرگ‌ترین آرزویم کسب مدال المپیک است
فاطمه قدرت آبادی هدف خود را در ورزش رسیدن به مقامات المپیکی دانست و گفت: من در تلاشم که به مقام المپیک دست پیدا کنم چراکه معتقدم پیروز واقعی کسی است که در راه رسیدن به پیروزی جانزند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  مرآت، فاطمه قدرت آبادی بانوی ملی‌پوش تیراندازی با تپانچه کشورمان که سابقه حضور در بازی‌های ملی و بین المللی را دارد این روزها تمریناتش را برای کسب بازی‌های المپیک پیگیری می‌کند. وی از  سال 94 فعالیتش را در این رشته ورزشی آغاز کرده و تاکنون در سطح ملی و بین المللی با کسب بیش از 20 مدال، موفقیت های زیادی را کسب کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

شرکت در مسابقات جهانی سال 96 در کره جنوبی، حضور در مسابقات جهانی آلمان، حضور در مسابقات آسیایی ژاپن در سال 96 بخشی از موفقیت های این بانوی تیرانداز است.

,

فاطمه قدرت آبادی قهرمان آسیایی رشته تپانچه بادی در گفتگو با خبرنگار مرآت گفت: از سال 94 شروع به ورزش حرفه ایی کردم و در سال 95 اولین مسابقه رسمی خود را با کسب موفقیت به پایان رساندم.

,

این بانوی تیرانداز دامغانی در خصوص حضور در مسابقات مختلف کشوری و بین الملی، اظهار کرد: اولین مسابقه بعد از حضور در تیم ملی مسابقات آسیایی ژاپن در سال 2018 بود که درآنجا مقام اول تیمی را کسب کرده و بعد از آن نیز در مسابقات جهانی کره جنوبی ومسابقات جهانی آلمان نیز مقام هایی را به دست آوردم.

,

, ,

وی با اشاره به اینکه مدال طلای آسیایی مهمترین مدالی است که در این سال ها کسب کردم، تصریح کرد: تا کنون مدال های رنگارنگ زیادی را کسب کردم، ولی اولین مدالی که برای من بسیار ارزشمند بود، مدل نقره ای بود که برای اولین بار کسب کردمکه جزو دومین مدال های طلای کشوری ام بود.

,

وی هدف خود را در ورزش رسیدن به مقامات المپیکی دانست و گفت: من در تلاشم که به مقام المپیک دست پیدا کنم و در این راه همواره درتلاش هستم، اما در کنار ورزشی در زمینه مربی گری هم در حال فعالیت هستم که بتوانم دیگران را نیز هدایت کنم.

,

این قهرمان آسیایی با اشاره به شکست های خود در مسابقات تشریح کرد: در ورزش هرشکست مقدمه ایی برای پیروزی است و هر ورزشکاری که شکست را تجربه نکرده است، باید به خودش شک کند که دارد راه را درست می رود یا خیر، من هم شکست های را تجربه کرده، اما هیچ گاه از راه خود دست برنداشته و با قدرت ادامه خواهم داد.

,

, ,

قدرت آبادی با بیان اینکه در ایام کرونا تمرینات بسیار سخت است، افزود: در این ایام سعی می کردم تمریناتی را که می شد در خانه انجام دهم و زمانی که سالن ها اجازه فعالیت داشتند در سالن تمرین می کردم.

,

این ملی پوش دامغانی در خصوص علاقه های خود بجز ورزش، بیان کرد: من چیزی بجز ورزش را دوست ندارم واولویت اولم ورزش بوده است وتمام تلاش خود را کرده ام در این راه ثابت قدم بمانم در کنار ورزش به آشپزی نیز علاقه فراونی دارم.

,

, ,

قدرت آبادی برنامه آینده خود را تمرینات بیشتر در این ورزش ورسیدن به آرزو های خود دانست و افزود: تمام تلاش خود را می کنم تا به تمام آرزو های خود در این رشته برسم واز پای نخواهم نشست و تمام تلاشم را در این راه خواهم کرد.

,

وی در پایان این گفتگو از تمام کسانی که در این راه حمایتش کردند تشکر کرد و گفت: در این مسیر خیلی ها با روحیه دادن ها با حمایت های مختلف مرا کمک کردند که این پله ها را طی کنم  به خصوص پدرو مادر و مربی ام که از همه این افراد سپاس گزارم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه