اخبار داغ

مدیر سازمان انتقال خون استان همدان:

مردم به کار خیر اهدای خون بپیوندند/ وظیفه سازمان انتقال خون همدان، کمک به استان های نیازمند

مردم به کار خیر اهدای خون بپیوندند/ وظیفه سازمان انتقال خون همدان، کمک به استان های نیازمند
افشین محمدی از ارسال 150 واحد خون به استان گیلان در هفته گذشته خبر داد و گفت: ذخایر سازمان باید 5 برابر مصرف روزانه باشد و برابر دستورالعمل سازمان باید به انسانهای نیازمند کمک کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهمدان، مدیر سازمان انتقال خون استان همدان اخیرا در رسانه ها مصاحبه ای انجام داد مبنی بر اینکه فر آورده های خونی در استان غنی است و انتقال خون به استان های همجوار صورت می گیرد؛ این در حالی بود که برخی شهروندان پیامک هایی از سازمان انتقال خون مبنی بر اهدای خون را داشتند و این سازمان اعلام نیاز کرده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهمدان,

در پی این خبر افشین محمدی، مدیر سازمان انتقال خون به خبرنگار عصرهمدان، گفت: هفته گذشته 150 واحد خونی به استان گیلان اهدا شد و برابر دستور العمل سازمان باید به استانهای نیازمندکمک کنیم.

,

وی افزود: همیشه باید ذخایر خونی 5 یا 7 برابر مصرف روزانه در سازمان موجود باشد.

,

محمدی با اشاره به ارسال پیامک به شهروندان گفت: انتقال خون به استانهای دیگر و ارسال یا تماس با اهدا کنندگان تناقضی با هم ندارند چرا که ممکن است نیاز به یک گروه خونی خاص داشته باشیم یا اینکه برای گرفتن پلاکت از افراد درخواست کمک کرده باشیم.

,

وی با بیان اینکه با اپیدمی کرونا واحدهای سیار در شهرستانهای همدان نزدیک به یکسال است که لغو شده گفت: خوشبختانه تا بحال با کمبود فرآورده ای در استان مواجه نبوده ایم و امید داریم با واکسیناسیون و بالا بردن سطح ایمنی مردم بتوانیم به شرایط قبل برگردیم و از واحدهای سیار استفاده کنیم.

,

محمدی گفت: اهدای خون یکی از کارهای ضروری است و باید همگی به جامعه اهدای خون بپیوندند و کار خیر اهدای خون را تجربه کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه