اخبار داغ

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان:

۲۱ جلد کتاب با موضوع دفاع مقدس در لرستان رونمایی شد

۲۱ جلد کتاب با موضوع دفاع مقدس در لرستان رونمایی شد
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان: ۲۱ جلد کتاب با موضوع دفاع مقدس در استان رونمایی شد و تعداد کتب در این حوزه به ۲۳۰ جلد افزایش یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ محسن رشیدی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: تاکنون ۲۰۵ جلد کتاب با موضوع دفاع مقدس در استان رونمایی شده که طی مراسمی ۲۱ جلد دیگر نیز رونمایی و تعداد کتب با این موضوع به ۲۳۰ جلد افزایش یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: یکی از کتب چاپ شده در این بخش، رونمایی از کتاب صحیفه سرخ بود که در قالب سه جلد "الف با" و ۹ جلد شهرستانی است که در این کتاب، وصایای شهدا منتشر شده است.

,

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان تصریح کرد: ابعاد حقوقی جنگ، کمک رسانی مردم در جنگ تحمیلی از کتاب هایی بی نظیری بود که رونمایی شده و هر یک از این کتابها گنجینه ای هستند که خاطرات، رشادت‌ها و ایثارگری‌ها را به نسل جوان منتقل می کند.

,

رشیدی خاطرنشان کرد: از دیگر محوریات کتبی که رونمایی شده، خاطرات رزمندگان و شهدا است که هر کدام با عنوانی به چاپ رسیده اند.

,

وی بیان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بیان خاطرات و وصیت‌نامه‌های شهدا به نسل جوان بسیار ضروری است که انتشار کتب مرتبط با این موضوع می تواند در ترویج این فرهنگ اثر گذار باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه