اخبار داغ

پیگیری سوژه مردمی؛

داستان ادامه‌دار معوقات نیروهای شرکتی آب و فاضلاب نهبندان/ ۱۰۰ میلیون تومان بدهی آب و فاضلاب پرداخت نشد

داستان ادامه‌دار معوقات نیروهای شرکتی آب و فاضلاب نهبندان/ ۱۰۰ میلیون تومان بدهی آب و فاضلاب پرداخت نشد
سالاری گفت: مجموع مطالباتی که نیروهای شرکتی آب و فاضلاب نهبندان از دو شرکت پیمانکار دارند ۴۰۰ میلیون تومان است که ۳۰۰ میلیون تومان از این مبلغ مربوط به معوقات نیروهای اتفاقات بوده که ۲۰۰ میلیون تومان پرداخت و ۱۰۰ میلیون تومان باقی مانده که پرداخت خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، نیروهای شرکتی حوزه اتفاقات شرکت آب و فاضلاب شهرستان نهبندان از تاخیر پرداخت حقوق طی ماه‌های گذشته گلایه داشته و خواستار پیگیری این موضوع شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان، ,

یکی از نیروهای شرکتی حوزه اتفاقات شرکت آب و فاضلاب شهرستان نهبندان در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: چند ماه از سال گذشته و اردیبهشت ماه سال جاری حقوق نیروهای شرکتی حوزه اتفاقات آب و فاضلاب نهبندان پرداخت نشده است.

,

وی افزود: در این شرایط سخت اقتصادی و افزایش قیمت روز به روز همه چیز، تاخیر در پرداخت حقوقی، که حق ما است منصفانه نیست.

,

این نیروی شرکتی با بیان این‌که تاخیر در پرداخت حقوق ما برای اولین بار نیست که اتفاق می‌افتد، بیان کرد: طی سال گذشته نیز چندین ماه شاهد تاخیر در پرداخت حقوق بودیم که در این شرایط سخت اقتصادی تاخیرها قابل تحمل نیست.

,

وی افزود: نمی‌دانم پیمانکار و شرکت آب و فاضلاب استان در جریان وضعیت اقتصادی نیستند که اقدامی برای پرداخت حقوق ما ندارند چراکه هر موقع با پیمانکار مشکل را مطرح می‌کنیم می‌گوید شرکت آب و فاضلاب اعتباری برای پرداخت حقوق واریز نکرده است.

,

این نیروی شرکتی خاطرنشان کرد: ما نیروهای شرکتی هم درخواست زیادی از مسئولان امر نداشته و فقط مطالبه حق و حقوق خود را داریم چراکه ما و خانواده‌های ما نیز هزینه‌هایی از جمله خوراک، پوشاک، درمان، مسکن و … داریم که اگر حقوق ما به موقع پرداخت نشود با مشکلات زیادی مواجه می‌شویم.

,

وی خواستار پیگیری و رسیدگی به این مشکل شد.

,

منوچهر سالاری معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، در مورد معوقات نیروهای شرکتی آب و فاضلاب نهبندان، اظهار کرد: درصد بسیار زیادی از معوقات نیروهای شرکتی مربوط به زمانی است که شرکت آب فاضلاب روستایی جدا بود و یکپارچه سازی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی انجام نشده بود.

,

وی افزود: مجموع مطالباتی که نیروهای شرکتی آب و فاضلاب نهبندان از دو شرکت پیمانکار دارند 400 میلیون تومان است که 300 میلیون تومان از این مبلغ مربوط به معوقات نیروهای اتفاقات بوده که 200 میلیون تومان پرداخت و 100 میلیون تومان باقی مانده که پرداخت خواهد شد.  

,

معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب خراسان‌جنوبی بیان کرد: در شهرستان نهبندان 32 آبدار داریم که حقوق این افراد کامل پرداخت شده و معوقه‌ای ندارند.

,

سالاری عنوان کرد: معوقات نیروهای شرکتی فعال در حوزه اتفاقات آب در سال جاری فقط حقوق اردیبهشت ماه پرداخت نشده است.

,

وی اظهار کرد: پیگیر هستیم از محل اعتبارات سال 1400 مطالبات نیروهای شرکتی حوزه اتفاقات را پرداخت کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه