اخبار داغ

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

کتاب شهدای روحانی استان زنجان به زودی چاپ می‌شود

کتاب شهدای روحانی استان زنجان به زودی چاپ می‌شود
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به برگزاری کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید این استان در سال جاری گفت: کتاب شهدای روحانی استان زنجان در حال تدوین است و به زودی به مرحله چاپ خواهد رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام حسن بیگدلی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; ضمن قدردانی از زحمات تلاشگران و فعالان کنگره شهدای استان زنجان اظهار داشت: جایگاه شهدا در نزد خداوند متعال، والا بوده و دارای رفیع‌ترین جایگاه‌ها هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه زنجان، آخرین استان برگزارکننده کنگره شهدا است، عنوان کرد: استفاده از تجربیات سایر استان‌ها می‌تواند در برگزاری هرچه بهتر کنگره 353۵ شهید استان در سال‌جاری موثر باشد.

,

حجت‌الاسلام بیگدلی با اشاره به اینکه استان زنجان از ظرفیت نیرویی و محتوایی بالایی در راستای برگزاری مطلوب کنگره 3535 شهید دارا است، افزود: به منظور تاثیرگذاری در جبهه موافق و مخالف، سطح‌بندی و ارتباط با خانواده شهدا حائز اهمیت است.

,

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با تاکید بر جمع‌آوری هرچه بیشتر و دقیق‌تر اسناد شهدای استان گفت: شناسایی افراد تاثیرگذار در پشت جبهه‌های جنگ نظیر افراد پیشتیبان، خالی از لطف نبوده و سبب تاثیرگذاری بیشتر کنگره در بین افراد جامعه می‌شود.

,

حجت‌الاسلام بیگدلی با بیان اینکه شهدا جان خود را در طبق اخلاص نهاده و جانانه از کشور، وطن و ناموس خود دفاع کردند، افزود: امروز مدافعان سلامت و بسیجیان نیز ادامه‌دهنده راه آن‌ها بوده و جزء سرمایه‌های ارزشمند کشور هستند.

,

وی با اشاره به اینکه یاد وخاطره شهدا همواره باید در جامعه زنده باشد، بیان کرد: پاسداری از خون پاک شهدا و گام نهادن در مسیر آن‌ها کاری است که باید با تمام وجود انجام دهیم.

,

این مسئول در بیان داشت: یادواره‌های شهدا به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سال جاری برگزار خواهد شد و باید همه مسئولان استانی در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر کنگره تلاش کنند.

,

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اقدامات کمیته طلاب کنگره شهدا خاطرنشان کرد: در این راستا در نظر داریم یادواره شهدای طلاب را در شهرستان‌های زنجان، ابهر و خدابنده برگزار کنیم البته شهرستان‌های خرمدره و سلطانیه نیز اعلام آمادگی کرده‌اند.

,

وی اظهار داشت: کتاب شهدای روحانی استان زنجان در حال تدوین است و به زودی به مرحله چاپ خواهد رسید.

,

حجت‌الاسلام بیگدلی یادآور شد: از سوی دیگر نیز در نظر داریم از خانواده‌های شهدای طلاب که حدود 500 خانواده هستند تجلیل کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه