اخبار داغ

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت سفید اصفهان:

منتظر کاهش قیمت مرغ نباشید!

منتظر کاهش قیمت مرغ نباشید!
رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت سفید اصفهان، گفت: قیمت مرغ از ۲۶ هزار تومان دیگر کمتر نمی‌شود، ولی امکان اینکه مرغ در بازار بیشتر بشود، وجود دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا محمدعلی فروغی رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت سفید اصفهان در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز، اظهارکرد: در جلسات متعددی که در جهادکشاورزی برگزار شد، همه به فکر این هستند که تولیدات مرغ را بالا ببرند و اگر این بحث  گرمای تابستان پیش‌رو نبود تولیدات مرغداری‌ها قطعا بهتر از این می‌شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت سفید اصفهان افزود: وضعیت کنونی بازار مرغ اگر کنترل شود نسبتا خوب است و فعلا مرغ در اصفهان به قیمت ۲۵ هزار و ۹۰۰ بفروش می‌رسد و تعداد کمی از فروشندگان هستند که تخلف می کنند که از هفته آینده که مرغ در سامانه ره‌تاب می‌رود، همه مغازه‌های سطح شهر یک کوثر می‌شوند و به قیمت کوثر مرغ در بازار به فروش می‌رسد. همچنین عده‌ای متخلف هستند که تخلف می‌کنند اما بحث مرغ چند نرخی‌ در بازار اصلا درست نیست .

,

وی تصریح کرد:در هفته‌های آینده شاهد محدودیت‌هایی در فروش مرغ هستیم که هر فرد می‌تواند، با کارت ملی زیر شش کیلو مرغ خریداری کند.

,

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت سفید اصفهان، بیان کرد: در استانداری جلسه‌ای برگزار شد با حضور نمایندگان استاندار و جهادکشاورزی که با همفکری یکدیگر به این نتیجه رسیدند که برای بازار بهتر مرغ جوجه‌ریزی بیشتر و تا یک الی دو ماه آینده فراوانی مرغ بیشتر شود و قیمت های بهتری را شاهد باشیم.

,

فروغی ادامه داد: امکان ندارد دیگر مرغ را به قیمت زیر ۲۶ تومان خریداری کنید، حتی اگر مرغ فراوان شود این قیمت ماندگار است. البته اگه نهاده به مرغداری ها داده شود ولی اگر بعدا نهاده را به قیمت دلار آزاد بدهند و جوجه قیمت بالایی پیدا کند، شرایط متفاوت می‌شود که فعلا در دستور کار نیست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه