اخبار داغ

سخنگوی ستاد مقابله باکرونا:

ورود و خروج از شهر اصفهان جرائم سنگینی را به‌جا می‌گذارد

ورود و خروج از شهر اصفهان جرائم سنگینی را به‌جا می‌گذارد
سخنگوی ستاد مقابله باکرونا استان اصفهان، گفت: بر اساس مصوبات ستاد کرونا اصفهان از ۱۲ خرداد به مدت ۵ روز منع تردد بین استانی اعلام شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حجت الله غلامی در گفت و گو با صاحب نیوز، اظهار کرد: با همکاری خوب مردم و صنوف وضعیت استان به صورتی است که ۹ شهرستان بویین‌میاندشت، خوانسار، چادگان، تیران‌وکرون، دهاقان، برخوار، نایین‌وخور، الان در وضعیت زرد هستند و فعالیت گروه‌های مشاغل یک و دو سه در این شهرها مجاز است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

سخنگوی ستاد مقابله باکرونا  استان اصفهان افزود: در خصوص ترددها با توجه به تعطیلات چهاردهم و پانزدهم و شانزدهم خردادماه که در پیش داریم مصوبه ستاد کرونا این است که از ظهر چهارشنبه دوازدهم خردادماه و تا ظهر روز دوشنبه هفدهم خردادماه کلیه سفرهای بین استانی به استان اصفهان ممنوع است.

,

وی ابراز داشت: ما طبق همان برنامه‌ریزی که برای عیدفطر انجام دادیم همان محورهای نه گانه را در پیش داریم و تمامی بازرسی‌ها را فعال می‌کنیم. همچنین برگشت خودروهای غیر بومی را به استانمان در این ایستگاه‌ها خواهیم داشت.

,

سخنگوی ستاد مقابله باکرونا با اشاره به جرائم افراد متخلف، بیان کرد: جرائمی که برای برای افراد متخلف درنظر گرفته شده است، یک میلیون تومان برای کسانی که از شهرهای قرمز به سمت ما می‌آیند و جرائم ۵۰۰ هزار تومانی برای کسانی است که از شهرهای زرد و نارنجی به اصفهان می‌آیند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه