اخبار داغ

در راستای کنترل قیمت و نظارت بر بازار؛

گران فروشان حاشیه امن ندارند/ بازار تحت کنترل کامل بازرسان تعزیرات است

گران فروشان حاشیه امن ندارند/ بازار تحت کنترل کامل بازرسان تعزیرات است
حیدر میرزایی مدیر کل تعزیرات حکومتی سیستان وبلوچستان با بیان اینکه بازار تحت کنترل کامل بازرسان است، گفت: از ابتدای سال تاکنون ۲۵۲ واحد صنفی متخلف در استان شناسایی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حیدر میرزایی در گفت وگو با عصرهامون بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون تعزیرات حکومتی با اعزام هزار و ۲۸۰ اکیپ گشت سیار جهت بازرسی از سطح بازار از  هزار و ۶۱۱ واحد صنفی بازدید به عمل آورده است که در بازرسی های به عمل آمده تعداد ۲۵۲ واحد صنفی متخلف شناسایی و جهت اعمال قانون به شعب تعزیرات حکومتی استان معرفی شده اند.

وی افزود: در این راستا از اول سال جاری تاکنون تعداد پرونده های تشکیل شده از طریق گشت های مشترک، گزارشات مردمی و گزارشات ارگانهای مرتبط با تعزیرات حکومتی با موضوعات تخلف کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز، بهداشت، دارو و درمان به ۳ هزار و ۸۳۱فقره پرونده می رسد وجهت رسیدگی به شعب تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: از این تعداد پرونده وارده به شعب تعداد هزار و ۴۸۵ فقره پرونده در شعبات این اداره کل رسیدگی و مختومه شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خاطر نشان کرد: درصد عملکرد تعزیرات حکومتی استان در ارزیابی سال۱۴۰۰تا کنون به بیش از ۹۹/۴ درصد می‌رسد.

میرزایی در ادامه گفت: در راستای مقابله با گرانفروشان و دیگر متخلفین گشت های سیار با حضور رئیس شعبه در دو شیفت صبح و بعد ازظهر جهت رصد بازار در حال انجام می باشد و روسای شعب تعزیرات حکومتی با متخلفین بدون هیچ اغماضی برخورد قانونی خواهند داشت.

این مقام مسئول در پایان اعلام کرد: مردم استان می توانند در زمان رویت تخلف اعلام گزارشات و شکایات خود را به صورت حضوری یاغیر حضوری با تماس تلفنی به سامانه ۱۳۵ ما را در برخورد هرچه سریعتر با متخلفین یاری کنند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه