اخبار داغ

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز:

پیروزی مقاومت فلسطین برابر اسرائیل همه را شگفت‌زده کرد

پیروزی مقاومت فلسطین برابر اسرائیل همه را شگفت‌زده کرد
حجت‌الاسلام سیدرضا اکرمیر گفت: پیروزی مقاومت فلسطین مقابل اسرائیل همه را شگفت‌زده کرد و امید و انگیزه را در میان ملت‌های مسلمان به‌وجود آورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام سیدرضا اکرمی، عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز اظهار داشت: یکی از فواید فضای مجازی این است که در کوتاه‌ترین زمان، اعلاعات به افراد مختلف منتقل می‌شود؛ از جمله اطلاعاتی در خصوص دفاع مقدس و مقاومت ۱۲ روزه مقاومت فلسطین.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حجت‌الاسلام سیدرضا اکرمی, , شبکه خبری تهران نیوز, شبکه خبری تهران نیوز, شبکه خبری تهران نیوز,

وی گفت: وقتی در فضای مجازی دقیقه به دقیقه اخبار مرتبط با تحولات غزه منتشر می‌شود، نوعی امید و انگیزه در مردم به وجود می‌آید که نتیجه آن شکست ارتش اسرائیل به عنوان پنجمین ارتش مجهز جهان است. کسی فکر نمی‌کرد که مردم غزه بتوانند ارتش رژیم صهیونیستی را از پای درآورند به حدی که خود اسرائیل بدون پیش‌شرط آتش‌بس اعلام می‌کند، اما این اتفاق همه را شگفت‌زده کرد و نوعی امید و انگیزه را در میان ملت‌های مسلمان ایجاد کرد.

,

عضو جامعه روحانیت مبارز خاطرنشان کرد: برای همه این سئوال به وجود آمده که مردم غزه چگونه به چنین اقتدار و مقاومتی دست یافته است. یقیناً آن زمانی که شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس و نیروی قدس سپاه، دستان فلسطینیان را پُر کردند؛ یعنی امکانات علمی و مشاوره‌ای در اختیار آن‌ها قرار دادند، به مقاومت فلسطین این توصیه را داشتند که هرچقدر می‌توانند خودشان را قوی کنند.

,

وی ادامه داد: مقاومت فلسطین به توصیه شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس عمل کردند و امروز هم پهپاد تولید می‌کنند و هم موشک؛ طوری‌که ۱۴ هزار موشک آماده دارد و تنها در جنگ اخیر چهار موشک را شلیک کرد.

,

حجت‌الاسلام اکرمی تصریح کرد: اگر نیروهای مقاومت بتوانند در آینده کوتاه پدافند هوایی را ایجاد کند و نگذارد آسمان غزه ناامن شود، قطعاً اسرائیل دیگر نمی‌تواند غزه را ناامن سازد.

, غزه,

به گفته فعال سیاسی اصولگرا؛ حمایت نیروی قدس سپاه از مقاومت فلسطین و تلاش خود مقاومت معادلات منطقه را به ضرر اسرائیل تغییر داده است.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه