اخبار داغ

به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه شهدای آذربایجان‌غربی اتفاق افتاد؛

آب‌رسانی به ۲۱ روستای ماکو

آب‌رسانی به ۲۱ روستای ماکو
با بهره‌برداری از طرح آب‌‎رسانی به ۲۱ روستای بخش مرکزی ماکو، یک هزار و ۵۰۰ خانوار روستایی از نعمت آب سالم و بهداشتی بهره‌مند شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، این طرح به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه شهدای آذربایجان‌غربی و با هدف رفع محرومیت از چهره روستاها؛ و ارتقا کیفیت آب شرب، با مساعدت ۶۰ میلیارد ریالی سازمان منطقه آزاد ماکو، ۲۰ میلیارد ریال توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه شهداء و ۱۰ میلیارد ریالی شرکت آب و فاضلاب این استان در عرض یک سال اجرا و به بهره برداری رسید .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در این خصوص گفت: در امر محرومیت زدایی و بر طرف کردن مشکلات اقتصادی در عرصه های محرومیت زدایی گامهای موثری و مفیدی را برداشته است که توافق نامه را با کمیته امداد در استان با انعقاد قرار داد سه هزار واحد مسکونی را در استان کلید زدیم.

,

سردار حبیب شهسواری ادامه داد: در حوزه‌های راه‌سازی و پروژه‌های محرومیت زدایی کارهای خوب و ارزشمندی اتفاق افتاده که یکی از این کارهای که با مشارکت منطقه آزاد و سازمان آب و فاضلاب سال گذشته کلید خورد همین بحث بر طرف مشکل آب ۲۱ روستا به طول ۲۳ کیلومتر بود .

,

محمدرضا عبدالرحیمی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو نیز در این رابطه گفت: سازمان منطقه آزاد ماکو علاوه بر وظیفه اصلی و ماموریت خود برای کمک به توسعه اقتصاد ملی کار عمران و آبادانی منطقه و محرومیت زدایی از روستاها و شهرهای این منطقه را در دستور کار خودش قرار داده و یکی از پروژه ها بحثهای آب رسانی و امور زیر بنایی است .

,

گفتنی است با بهره برداری از طرح‌های آب رسانی یک هزار و ۵۰۰ خانوار روستایی در شهرستان ماکو از نعمت آب سالم و بهداشتی بهره مند شدند و اعتبار اختصاص یافته به این طرح‌ها حدود ۱۰۰ میلیارد ریال است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه