اخبار داغ

رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی:

۴۰ درصد از مردم خراسان شمالی ماسک نمی زنند/ واکسیناسیون ۷۱ درصد از افرادی بالای ۸۰ سال

۴۰ درصد از مردم خراسان شمالی ماسک نمی زنند/ واکسیناسیون ۷۱ درصد از افرادی بالای ۸۰ سال
سید احمد هاشمی با اشاره به اینکه حدود ۶۰ درصد مردم استان ماسک می زنند، گفت: برخی افراد با وجود اینکه در وضعیت شکننده ای به سر می بریم اما همچنان نسبت به زدن ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی کم توجهی می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید احمد هاشمی، رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک با اشاره به اینکه طی 24 ساعت گذشته 40 بیمار جدید مبتلا به کرونا در خراسان شمالی بستری شده اند، اظهار داشت: براساس آخرین آمار، هم اکنون 251 بیمار دارای علایم بیماری کووید 19 در بیمارستان های استان بستری هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سید احمد هاشمی، رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار , عصراترک , عصراترک , عصراترک , با اشاره به اینکه طی 24 ساعت گذشته 40 بیمار جدید مبتلا به کرونا در خراسان شمالی بستری شده اند، اظهار داشت: براساس آخرین آمار، هم اکنون 251 بیمار دارای علایم بیماری کووید 19 در بیمارستان های استان بستری هستند, .,

 

,

وی ادامه داد: با اعلام نتایج قطعی آزمایش های انجام شده، طی 24ساعته گذشته و تاظهر امروز 10 خرداد ماه، متاسفانه پنج نفر از بیماران مبتلا به کرونا در خراسان شمالی فوت شدند.

, .,

 

,

این مقام مسئول با اشاره به اینکه حدود ۶۰ درصد مردم استان ماسک می زنند، گفت: برخی افراد با وجود اینکه در وضعیت شکننده ای به سر می بریم اما همچنان نسبت به زدن ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی کم توجهی می کنند.

, .,

 

,

وی در رابطه با دریافت واکسن عنوان کرد: همه گروها های سنی اعلام شده برای دریافت واکسن باید از طریق مراجعه به آدرس salamat.gov.ir  ثبت‌نام کنند.

,  salamat.gov.ir  , .,

 

,

هاشمی با اشاره به واکسیناسیون ۸۱ درصد افراد بالای ۸۰ سال در کشور، گفت: این میزان در استان خراسان شمالی ۷۱ درصد است که علت آن خودداری این افراد از تزریق واکسن است.

, .,

 

,

انتهای پیام/ رحمانی

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه