اخبار داغ

کارشناس سیاسی:

دشمنان حاج قاسم را با مشارکت در انتخابات ناامید کنیم/ مردم با انتخاب فرد اصلح در مسیر حل مشکلات کشور نقش آفرینی کنند

دشمنان حاج قاسم را با مشارکت در انتخابات ناامید کنیم/ مردم با انتخاب فرد اصلح در مسیر حل مشکلات کشور نقش آفرینی کنند
برزگر گفت: اگر در انتخابات مشارکت حداکثری داشته باشیم حاج قاسم را خوشحال کرده و اگر حضور نداشته باشیم دشمنان حاج قاسم را خوشحال خواهیم کرد لذا با حضور در انتخابات دشمنان شهید حاج قاسم سلیمانی را ناامید خواهیم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسماعیل برزگر کارشناس سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار خاورستان، در مورد اهمیت انتخابات، اظهار کرد: برای حضور در انتخابات صحبت های مقام معظم رهبری در این خصوص فصل الخطاب است.

وی افزود: امام خمینی (ره) از حضور افراد در انتخابات به عنوان یک وظیفه عمومی و تکلیف الهی یاد می‌کنند.

کارشناس سیاسی بیان کرد: حضور در انتخابات به عنوان یک وظیفه عمومی یعنی اینکه افرادی که هیچ فردی را هم در این کشور قبول ندارند به عنوان انجام وظیفه عمومی باید در انتخابات شرکت کنند.

برزگر عنوان کرد: حضور در انتخابات به عنوان یک تکلیف الهی نیز یعنی افرادی که در جامعه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری را قبول داشته و از آنها تبعیت میکنند علاوه بر اینکه وظیفه آنها است تکلیف الهی برای حضور در انتخابات دارند.

وی اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند افرادی که در انتخابات شرکت کرده و رای سفید به صندوق می اندازند به کشور خیانت میکنند لذا لازم است مردم با آگاهی و بررسی فردی که اصلح است را انتخاب کنند.

کارشناس سیاسی گفت: انتخابات ۱۴۰۰ از اهمیت ویژه ای برخوردار است و دلیل آن هم این بوده که انقلاب اسلامی وارد چهل سال دوم شده است.

برزگر تصریح کرد: دشمن همراه تلاش میکند خط و مشی خود را اجرا کرده و با تبلیغات سوء مانع حضور مردم پای صندوق های رای شود.

وی در مورد انتخاب اصلح بیان کرد: امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری ویژگی های زیادی در مورد انتخاب اصلح بیان کردند که از جمله آن میتوان به متدین بودن، کارآمد بودن، اهل تفکر سیاسی خوب، اهل مبارزه با فساد و ... اشاره کرد.

کارشناس سیاسی خاطرنشان کرد: باید فردی را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کنیم که در مسائل مختلف دارای کارآمدی بوده و اهل مبارزه با فساد اقتصادی و اجتماعی باشد.

برزگر عنوان کرد: کسی که اهل عناد با کشور نباشد قطعا پای صندوق رای حاضر شده و رأی خواهد داد اما فردی که اهل عناد باشد در انتخابات حضور نخواهد داشت.

وی به موفقیت هایی که در سوریه و نوار غزه شاهد بودیم اشاره کرد و گفت: این موفقیت ها به دلیل حضور افرادی مانند شهید حاج قاسم سلیمانی بوده و همانگونه که موفقیت در سوریه و نوار غزه اهمیت دارد حضور در انتخابات و تعیین سرنوشت کشور نیز مهم است.

کارشناس سیاسی تصریح کرد: اگر در انتخابات مشارکت حداکثری داشته باشیم حاج قاسم را خوشحال کرده و اگر حضور نداشته باشیم دشمنان حاج قاسم را خوشحال خواهیم کرد لذا با حضور در انتخابات دشمنان شهید حاج قاسم سلیمانی را ناامید خواهیم کرد.

برزگر خاطرنشان کرد: همه ما مدیون خون شهدا هستیم و باید برای پیروی از شهدا در انتخابات مشارکت حداکثری داشته باشیم.

وی گفت: مردم با انتخاب فرد اصلح در مسیر حل معضلات و مشکلات مختلف کشور نقش آفرینی می‌کنند و از این رو در تعیین سرنوشت خود تاثیرگذار هستند و قطعا در انتخابات پیش رو با انتخاب نامزد اصلح آینده ای روشن برای کشور رقم خواهند زد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان، ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه