اخبار داغ

جشن حضور؛ ابتکار امام جمعه ساوجبلاغ برای مشارکت مردم در انتخابات + فیلم

جشن حضور؛ ابتکار امام جمعه ساوجبلاغ برای مشارکت مردم در انتخابات + فیلم
امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ برای حضور حداکثری مردم در انتخابات همه روزه "جشن حضور" را با جمعی از ورزشکاران، بازاریان،هنرمندان،فعالان فرهنگی ،رای اولی ها، کادر درمان و...... در مصلی نماز جمعه هشتگرد برگزار می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ ما در طی زندگی روزمره دست به انتخاب های متعددی می زنیم. از انتخاب های کوچک مثل انتخاب لباس برای یک مهمانی و یا انتخاب غذا در رستوران گرفته تا انتخاب های بزرگ مثل انتخاب مدیر، نماینده مجلس و رئیس جمهور؛ برای این که در هر مسئله ای بتوانیم بهترین انتخاب را انجام بدهیم باید تحقیق کرده و فرد اصلح را انتخاب کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

این روزها در کوچه و خیابان، بازار، محله و فروشگاه وقتی به حرف و رفتار مردم توجه می کنیم همه از انتخاب و انتخابات می گویند.

,

انتخاب های منطقی، انتخاب هایی هستند که در گذر زمان مستحکم باقی می مانند و در تمام دورانِ حیاتشان شما را از منافع خود بهره مند می کنند.

,

هر انتخابی بسته به پیامدها و نتایجی که با خود به همراه می آورد، از درجه ای از اهمیت برخوردار است؛ که در این بین انتخابات ریاست جمهوری به شدت مهم است.

,

وجود انتخابات در هر جامعه ای شاید مهمترین و اساسی ترین فرصت مردم برای دستیابی به اهداف جمعی آنها تلقی گردد.

,

»برای آینده کشورم»،‌ «پایمال نشدن خون سردار سلیمانی و شهدا»، «وظیفه ملی و شرعی»، «پایداری نظام جمهوری اسلامی»، «پاسداری از ولایت فقیه»؛ این‌ها بخشی از دلایل مردم برای شرکت در انتخابات است.

, », .,

شمارش معکوس برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری آغاز شده، انتخاباتی با داوطلبانی از طیف‌های مختلف که اهمیت مشارکت گسترده در آن بیش از ادوار گذشته است.

,

در این بین، همه تلاش می کنند مردم را برای حضور حداکثری در انتخابات تشویق کنند، حجت الاسلام و المسلمین روح اله مختاری امام جمعهشهرستان ساوجبلاغ برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات همه روزه "جشن حضور" را با جمعی از ورزشکاران، بازاریان، هنرمندان، فعالان فرهنگی، رای اولی ها، کادر درمان و... در مصلی نماز جمعه هشتگرد برگزار می کند و سعی دارد در روزهای باقیمانده به انتخابات، تنور بزرگترین ماراتون سیاسی کشور را داغ کند.

,

در این برنامه که همه روزه بعد از ظهر در مصلی هشتگرد برگزار می شود امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ در برنامه ای انقلابی ضمن دعوت از عموم مردم، آنها را به شرکت در انتخابات تشویق می کند.

,

طی این برنامه فرهنگی که با حضور مردم و اقشار مختلف جامعه برگزار می شود ضمن اینکه برنامه ای شاد و فرهنگی است امام جمعه این شهرستان در هر برنامه با مردم صحبت می کند و از اهمیت شرکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح برای مردم سخن می گوید.

,

رای اولی ها حضور گسترده ای در این برنامه  دارند، امام جمعه این شهرستان سعی می کند از اهمیت نقش جوانان در انتخابات صحبت می کند.

,

این اقدام امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ قابل تقدیر و تحسین است امید داریم در 28 خرداد ماه، خرمشهرها رقم بخورد و حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای خستگی را از تن مجاهدین در صحنه انقلاب به در کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه