اخبار داغ

مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

مشارکت۷۲ میلیارد ریالی مردم سیستان و بلوچستان در پویش همدلی رمضان۱۴۰۰

مشارکت۷۲ میلیارد ریالی مردم سیستان و بلوچستان در پویش همدلی رمضان۱۴۰۰
عزیزاله جهان تیغ گفت: مشارکت مردم سیستان و بلوچستان در طرح پویش همدلی رمضان ۱۴۰۰ میزان ۷۲ میلیارد ریال بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عزیزاله جهان تیغ، مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: در طرح پویش همدلی رمضان ۱۴۰۰ میزان مشارکت مردم استان و نهادهای حمایتی بالغ بر ۷۲ میلیارد ریال بوده است که این مبلغ در مقایسه با میزان کل مشارکت در سال های پیشین به هیچ عنوان قابل مقایسه نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
وی ادامه داد: این افزایش مشارکت ناشی از اعتماد عمومی به این نهاد است که وظیفه بهزیستی را در رعایت امانت و به کار بردن تمام توان اجرایی خود در تبدیل این مشارکت به خدمات ارزنده ویژه مددجویان زیر پوشش صد چندان می کند.

مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان عنوان کرد: طرح پویش همدلی رمضان ۱۴۰۰ نمایش قدرت و توانمندی شهرستان های استان در بهره گیری از خیران جمعی و پتانسیل های بومی در زمینه مرتفع کردن مسائل و مشکلات اجتماعی آن منطقه بود.

جهان تیغ بیان کرد: قطعا ارزش حضور و مشارکت عامه مردم در این طرح بسیار ارزشمند است و می توان از این اعتماد، به عنوان سرمایه ای گران سنگ یاد کرد.

جهان تیغ تصریح کرد: وظیفه مهم بهزیستی، جهت دهی این مشارکت ها در راستای اولویت بندی نیازهای اساسی مددجویان بوده و این مهم با انجام فرآیند مددکاری دقیق مراکز مثبت زندگی امکان پذیر است.

مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان گفت: اولویت اول نیاز مددجویان تحت پوشش این اداره کل تکمیل مسکن های نیمه تمام، تعمیر و مناسب سازی و ساخت مسکن و سپس فعالیت های اشتغال محور در راستای توانمند سازی و خروج از چرخه حمایتی است.

وی بابیان اینکه سازمان بهزیستی می تواند به عنوان مرجع مشاوره امین، نیازهای اساسی مددجویان و قشر کم برخوردار را به اطلاع خیران برساند اظهار امیدواری کرد: موسسات غیردولتی و مراکز مثبت زندگی به عنوان نیروهای صف سازمان بهزیستی با مشارکت نهادهای مردمی و بنیادهای حمایتی این نهضت را در طول سال با جدیت پیگیری کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: شهرستان های زاهدان، زهک و خاش به ترتیب بالاترین میزان مشارکت را در این طرح داشتند.

انتهای پیام/
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه