اخبار داغ

بازی «فرمانده مقاومت؛ نبرد آمرلی» تابستان روانه بازار می‌شود

بازی «فرمانده مقاومت؛ نبرد آمرلی» تابستان روانه بازار می‌شود
مسئول مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی گفت: بازی «فرمانده مقاومت؛ نبرد آمرلی»، جدیدترین محصول مؤسسه فرهنگی منادیان، تابستان روانه بازار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی جعفری مسئول مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی، در گفت و گو با برنامه «روز خوب، خبر خوب» رادیو پیام، با اشاره به بازی رایانه‌ای «فرمانده مقاومت؛ نبرد آمرلی»، اظهار داشت: بازی «فرمانده مقاومت؛ نبرد آمرلی»، جدیدترین محصول مؤسسه فرهنگی منادیان به شمار می‌رود که نسخه اول این بازی تابستان، مهمان اوقات فراغت خانه‌های گیمرها می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: این بازی که به عنوان یک بازی اکشن اول شخص بر روی پلتفرم PC است، به رشادت‌های شهید قاسم سلیمانی در مبارزه با گروه تروریستی داعش در منطقه آمرلی عراق می‌پردازد.

, PC , .,

مدیرعامل مؤسسه فرهنگی، هنری، رسانه ای منادیان از بازی «فرمانده مقاومت؛ نبرد آمرلی» به عنوان یک بازی منحصر به فرد در سطح کشور یاد کرد و گفت: مقام معظم رهبری، پس از شهادت سردار قاسم سلیمانی، خاطره ای جذاب از حضور مقتدرانه سردار در منطقه آمرلی بیان کردند که این حضور منجر شد تا منطقه آمرلی که توسط داعش محاصره شده بود، آزاد شود.

,

وی ادامه داد: حدود دو سال گذشته، تولید بازی «فرمانده مقاومت؛ نبرد آمرلی» را آغاز کردیم و سوم خردادماه همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر، کار را به پایان رساندیم.

,

تهیه کننده بازی «فرمانده مقاومت؛ نبرد آمرلی» تصریح کرد: مخاطب در این بازی باید نزدیک به هفت ساعت تلاش کند تا منطقه آمرلی که به دست داعش محاصره شده است، به کمک مدافعان حرم آزاد کنند.

,

مسئول مرکز متنا سازمان فضای مجازی بسیج در پایان اظهار داشت: معتقدم در مناطق سوریه و عراق حماسه های بزرگی توسط فرماندهان و رزمندگان جبهه مقاومت رقم خورده است که می‌توانیم هر یک از این حماسه‌ها را در قالب بازی و انیمیشن به اطلاع مخاطبان مان برسانیم و البته مؤسسه منادیان برای تحقق این موضوع تدابیری اندیشیده است که اطلاعات آن به مرور زمان اطلاع رسانی خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه