اخبار داغ

علاج واقعه پیش از وقوع باید کرد؛

هنوز زخم سیل در سیستان و بلوچستان التیام نیافته است/ گلایه مردم از عدم بازسازی محورهای مواصلاتی تخریب شده

هنوز زخم سیل در سیستان و بلوچستان التیام نیافته است/ گلایه مردم از عدم بازسازی محورهای مواصلاتی تخریب شده
مردم شهرستان های "مهرستان" و "سرباز"، با ابراز نارضایتی و گلایه مندی از کیفیت راه های مواصلاتی خواهان رسیدگی به مشکلات و معضلات برجای مانده از سیلاب های گذشته هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، پس از گذشت نزدیک به هفت ماه از وقوع بارندگی و جاری شدن سیلاب در سیستان و بلوچستان که ‏تخریب زیادی در حوزه زیرساخت‌ها به ویژه محورهای مواصلاتی در پی داشت، حالا مردم از عدم ‏بازسازی راه‌ها و مشکلات موجود برای عبور و مرور گلایه دارند.
ساکنین برخی از شهرستان های مهرستان، سرباز و روستاهای این دو محدوده تقاضای ساخته شدن و مرمت محورهای مواصلاتی را دارند که  بر اثر سیلاب نابود شده و راه رفت آمد آنها به مسیرهای اصلی را دشوار کرده است.

طبق گفته اهالی، برخی از مناطق سیستان وبلوچستان هنوز زخمی از تازیانه‌های سیلاب هستند و ساکنان آن با چشمانی خیره به وعده های مسئولین دلخوش کرده و همچنان بی‌پاسخ مانده اند.

تخریب مسیر سه راهی مهرستان-سرباز -مولتان یکی از محورهایی است که اهالی آن در تماس های مکرر با تحریریه خبر ما، پیگیر رفع معضل و رساندن صدایشان به گوش مسئولان هستند.

به بیان اهالی در این محور مواصلاتی5-4 مورد آب ردیگی رخ داده که می توان با هزینه اندک از بروز حوادث ناگوار و تلخ جلوگیری کرد تا علاوه بر تضمین سلامت مردم، از بروز خسارات برای وسایل نقلیه نیز جلوگیری شود.

خبر خوش معاون راهداری به اهالی 

در پی تماسی که خبرنگار ما مجید ریسباف، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان داشت، وی گفت: چهار آبنمای کلیدی در این محور وجود دارد که بر اثر سیل تخریب شده و مطالبه مردم در این خصوص به حق و تردد وسائط نقلیه با مشکل مواجه است.

وی افزود: به ساکنین مناطق فوق، این قول را می دهیم که تا 2 ماه و نیم دیگر با بکارگیری اکیپ امانی این محور را بتن ریزی و آبنماها را اصلاح خواهیم کرد.

این مقام مسئول ادامه داد: هم اکنون دستگاه هایی را برای ترمیم محور در پایین دست و بالادست این محور مستقر کرده ایم تا اقدام به انجام عملیات برای اصلاح مسیر کنند.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
,
, خبر خوش معاون راهداری به اهالی , خبر خوش معاون راهداری به اهالی ,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه