اخبار داغ

استاد حوزه و دانشگاه:

حضور در انتخابات تجلی قدرت ملت ایران است

حضور در انتخابات تجلی قدرت ملت ایران است
حجت الاسلام اسلامی فر گفت: حضور در انتخابات از مصادیق آیه شریفه و اعدولهم مااستطعتم من قوه است و شرکت همگانی و حداکثری در این حماسه سیاسی تجلی قدرت ملت ایران خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام اسلامی فر استاد حوزه و دانشگاه در گفت‌وگو با صبح توس؛ در حاشیه گردهمایی طلاب و روحانیون تربت حیدریه اظهار داشت: یکی از مسایل مهم حفظ نظام و به فرموده امام از اوجب واجبات است و این نظر همه فقهای شیعه بدان جهت است که هر میزان برای قوت هست برای حفظ نظام ایجاد کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: امروز توده مردم دنبال امام و رهبری هستند، اما مشکل امروز جامعه مسئولینی هستند که نسبت به امام جامعه غش دارند و طی این سالها چتین افرادی در کشور داشتیم که اعتقادشان به ولایت فقیه ضعیف است.

,

اسلامی فر با بیان اینکه گام نخست مشارکت حداکثری و همگانی در انتخابات است، گفت: در گام بعدی باید کسی را انتخاب کتیم که معتفد و ملتزم حقیقی به ولایت فقیه باشد تا مسوولینی که انتخاب می کند نیز با اعتقاد به ولی فقیه یک مسیر هموار و با کمال و سعادت را طی کنند.

,

وی گفت: حضور در انتخابات از مصادیق آیه شریفه و اعدولهم ماستطعتم من قوه است  و شرکت همگانی و حداکثری در این حماسه سیاسی تجلی قدرت ملت ایران خواهد بود.

,

رمز موفقیت امام راحل عبودیت خدا و قاطعیت در برابر دشمنان اسلام است

,

این استاد حوزه و دانشگاه بیان داشت: نکته اول که همه زندگی امام را شامل می شود و مردم این تابلوی زیبا را می بینند عبودیت و بندگی خداست و مردم احساس کردند این عالم فقیه عبد خداست و دنبال زرق و برق دنیا نیست و آمده به مانند انبیا و اولیا مردم را به سمت توحید و اسلام هدایت کند.

,

وی افزود: امروز که نام امام مردم را جذب می کند بخاطر همین عبودیت و بندگی این عبد صالح خداست چرا که هر کس همه زندگی خود را برای خدا بگذارد خدا هم او را کمک خواهد کرد.

,

اسلامی فر گفت: نکته دوم قاطعیت در اجرای دستورات خداوند متعال بود، همان امامی که نسبت به یتیمان مهربان و برای مردم خود را کوچک می گرفت در برابر کفار شدید و قاطع بود.

,

وی اضافه کرد: مشکل ما در چند سال اخیر همین بود که افراد در برابر کفار ملایم و منعتف و در برابر خودی ها عصبانی و با خشونت رفتار می کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه