اخبار داغ

رئیس پلیس راهور تشریح کرد:

جزئیات محدودیت و ممنوعیت سفر در تعطیلات نیمه خرداد

جزئیات محدودیت و ممنوعیت سفر در تعطیلات نیمه خرداد
رئیس پلیس راهور جزئیات محدودیت و ممنوعیت سفر را در تعطیلات نیمه خرداد تشریح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار سید کمال هادیانفر صبح امروز در جمع خبرنگاران درباره محدودیتهای تردد و ممنوعیت سفر در تعطیلات نیمه خرداد اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، در ایام و اعیاد تعطیل تدبیری اندیشیده شد که اعمال محدودیتهای ویژه انجام شود که بر همین اساس این محدودیتها در ایام عید فطر انجام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
رئیس پلیس راهور با اشاره به اثربخشی اعمال محدودیت تردد در ایام عید فطر و کاهش تعداد مبتلایان با کرونا افزود: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا از ساعت 12 روز چهارشنبه (12 خرداد) تا ساعت 12 روز دوشنبه (17 خرداد)، محدودیتهای تردد در شهرهای قرمز، نارنجی و زرد و منع تردد بین استانهای سراسر کشور اجرا می‌شود.
,
 
,
وی با بیان اینکه محدودیت تردد بین استانها بدون رنگ‌بندی اعمال می‌شود و بین شهرهای یک استان بلامانع است، تصریح کرد: در همین مقطع محدودیت تردد در شهرهای زرد نیز انجام خواهد شد.
,
 
,
این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: اکنون 221 شهر زرد داریم همچنین اعمال محدودیت تردد و بین استانی با مبلغ جریمه 500 هزار تومان توسط همکاران و دوربنیها انجام می‌شود.
,
 
,
هادیانفر با بیان اینکه در حال حاضر 13 شهر قرمز و 213 شهر نارنجی داریم، گفت: همکاران ما تا این لحظه بالغ بر 800 هزار ساعت نفر در حوزه منع تردد و در راستای مقابله با بیماری کرونا فعالیت کردند و تقریباً تمام استانها و شهرها مشمول تردد بودند.
,
 
,
رئیس پلیس راهور تاکید کرد: مضاف بر محدودیتهای موجود در شهرهای قرمز، نارنجی، زرد و بین استانی،کماکان منع تردد شبانه از ساعت 22 تا سه بامداد در تمام شهرهای کشور جاری است و متخلفان 200 هزار تومان جریمه می‌شوند.
,
 
,
وی متذکر شد: در طرح جدید علاوه بر استقرارها در نقاط مختلف، در دو هزار 500 نقطه کشور استقرار خواهیم داشت، همکاران بنده برای تذکر و انصراف از سفر رانندگان، به صورت فیزیکی در جاده‌ها حضور خواهند یافت همچنین دوربینهای پلیس در این رابطه فعال هستند.
,
 
,
این مقام انتظامی یادآور شد: بعد از روز 17 خرداد، کماکان استقرار و کنترل ما در شهرهای قرمز و نارنجی ادامه‌دار خواهد بود.
,
 
,
هادیانفر ضمن تشکر از هموطنان در راستای توجه به تذکرات مسئولان مبنی بر پرهیز از سفر، اظهار کرد: همکاران بنده در تمام شرایط جوی به صورت 24 ساعته در دو هزار و 500 نقطه انجام وظیفه می‌کنند تا بتوانیم در جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و کمک به کادر درمان اقداماتمان را انجام دهیم.
,
 
,
رئیس پلیس راهور در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر تکلیف بازگشت مسافرانی که پیش از اعمال محدودیتها به سفر رفته‌اند، بیان کرد: بر اساس ابلاغ ستاد مقابله با کرونا، خروج پلاکهای غیربومی از شهرهای دارای محدودیت و رنگ‌بندی (قرمز، نارنجی و زرد) و مراکز استان بدون رنگ‌بندی ممنوع است و مشمول جریمه می‌شود.
,
 
,
وی ادامه داد: همچنین ورود خودروهای غیربومی به مراکز استانها و شهرهای دارای وضعیت قرمز، نارنجی و زرد ممنوع بوده و مشمول جریمه خواهد بود اما ورود پلاکهای بومی به شهرهای دارای وضعیت آزاد است و نیاز به اعمال جریمه توسط همکاران نیست یعنی قبل از اعمال محدودیتها اگر پلاکی در شهرستان بوده و با پلاک تهران قصد ورود به پایتخت داشته باشد، محدودیتی شاملش نمی‌شود و می‌تواند به موطن اصلی خود بازگردد.
,
 
,
این مقام انتظامی با بیان اینکه شهرهای تهران‌ کرج، وارمین، دماوند، اسلامشهر و... یکپارچه دیده است، درباره اعتبار مجوزهای صادر شده از فرمانداری‌‌ها در تعطیلات نیمه خرداد نیز گفت: تاکید شده که فرمانداری‌ها حتی‌المکان از صدور مجوز خودداری کنند اما اگر کسی داری مجوز معتبر از فرمانداری باشد، تردد وی بلامانع است و به همکاران گفتیم همکاری لازم را انجام دهند.
,
 
,
رئیس پلیس راهور خاطرنشان کرد: در هر صورت اگر کسی سفر ضرروی دارد، باید از ناوگان عمومی استفاده کند، این افراد می‌توانند برای تردد شبانه از تاکسی‌های اینترنتی و آژانسها و برای تردد بین شهرها از ناوگان هوایی، ریلی، مسافری و تاکسی بین شهری بهره ببرند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه