اخبار داغ

اخبار نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری؛

از کشف ۱۰۰ گرم موادمخدر در لردگان تا پلمب پاتوق استعمال و توزیع موادمخدر در شهرکرد

از کشف ۱۰۰ گرم موادمخدر در لردگان تا پلمب پاتوق استعمال و توزیع موادمخدر در شهرکرد
نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری طی عملیات‌های پلیسی اقدام به پلمب پاتوق استعمال و توزیع موادمخدر در شهرکرد و کشف ۱۳ فقره سرقت احشام در اردل کرد همچنین در یک اقدام به‌موقع، موفق به کشف ۱۰۰ گرم مواد مخدر در لردگان شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری طی عملیات‌های پلیسی اقدام به پلمب پاتوق استعمال و توزیع موادمخدر در شهرکرد و کشف ۱۳ فقره سرقت احشام در اردل کرد همچنین در یک اقدام به‌موقع، موفق به کشف ۱۰۰ گرم مواد مخدر در لردگان شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,

کشف ۱۰۰ گرم موادمخدر و دستگیری دو سوداگر مرگ در لردگان

سرهنگ علی تابش فرد فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لردگان اظهار کرد: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف دستگیری توزیع‌کنندگان مواد مخدر، پس از هماهنگی با مرجع قضائی توسط ماموران پلیس لردگان طی ۲۴ ساعت گذشته به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: ماموران در راستای اجرای این طرح که برگرفته از مطالبات عمومی بوده، دو خرده‌فروش و توزیع‌کننده مواد مخدر را شناسایی، دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهمین، ۱۰۰ گرم  مواد مخدر و چهار حقه وافور کشف کردند.

تابش فرد خاطرنشان کرد: متهمان جهت سیر مراحل قانونی به یگان دلالت و پرونده قضائی در این خصوص تشکیل شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لردگان با اشاره به معرفی متهمین به مرجع قضائی گفت: برخورد قانونی با معتادان و سوداگران مرگ توسط پلیس لردگان در سال جاری با قاطعیت دنبال می‌شود.

دستگیری چهار متهم و پلمب یک پاتوق استعمال و توزیع موادمخدر در شهرکرد

سرهنگ کورش بهرامی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شهرکرد بیان داشت: نظر به گزارشات و اخبار واصله در مورد برپایی پاتوق خرید و فروش و استعمال موادمخدر در یکی از محله‌های شهر شهرکرد، مراتب در دستور کار پلیس شهرکرد قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری 13 امام خمینی(ره) شهرکرد با همکاری مامورین یگان فوریت‌های 110 با انجام تحقیقات میدانی این پاتوق فروش و استعمال موادمخدر را شناسائی و ضمن هماهنگی قضایی بازرسی کردند.

بهرامی بیان داشت: در بازرسی از این مکان، چهار متهم دستگیر و هشت گرم و 60 سانت هروئین و شیشه، دو عدد پایپ و 12 عدد قرص متادون کشف و در بازجوئی از یکی از متهمان، یک فقره سرقت نیز کشف شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شهرکرد با اشاره به اینکه متهمان به همراه اقلام کشف شده تحویل مقام قضائی شدند، بیان داشت: پس از جمع‌آوری ادله کافی و تکمیل پرونده، با هماهنگی مقام قضائی، این پاتوق فروش و مصرف موادمخدر پلمب شد.

وی با بیان اینکه پلمب این مکان موجب افزایش احساس امنیت و رضایت اهالی محل شد، خاطرنشان کرد: برخورد با سوداگران مرگ، یکی از اولویت‌های اصلی پلیس شهرکرد بوده و با جدیت در دستور کار قرار دارد.

کشف 13 فقره سرقت احشام در اردل

سرهنگ جعفر نفر سرپرست پلیس آگاهی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: درپی وقوع چندین فقره سرقت احشام در سطح شهرستان اردل، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقین به‌صورت ویژه در دستور کار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان و شهرستان اردل قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات تخصصی سه سارق را از میان سارقینی که اخیراً دستگیر شده و در زندان بودند شناسایی و پس از هماهنگی با مقامات قضائی، جهت بازجوئی از زندان به پلیس آگاهی اردل منتقل کردند.

سرپرست پلیس آگاهی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: سارقان ابتدا منکر انجام هرگونه سرقت شدند، ولی در بازجویی‌های فنی و تخصصی به‌عمل‌آمده، به 13 فقره سرقت احشام در سطح شهرستان اردل اعتراف کردند.

نفر گفت: سارقان پس از تکمیل پرونده به دادسرا اعزام و با قرار مناسب مجدداً به زندان عودت شدند.
 

, کشف ۱۰۰ گرم موادمخدر و دستگیری دو سوداگر مرگ در لردگان,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, دستگیری چهار متهم و پلمب یک پاتوق استعمال و توزیع موادمخدر در شهرکرد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, کشف 13 فقره سرقت احشام در اردل,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه