اخبار داغ

مدیرگروه سلامت روان و اعتیاد معاونت بهداشتی اصفهان:

ارائه خدمات در اصفهان برای ترک دخانیات/ متقاضیان به مراکز جامع سلامت مراجعه کنند

ارائه خدمات در اصفهان برای ترک دخانیات/ متقاضیان به مراکز جامع سلامت مراجعه کنند
مدیرگروه سلامت روان، اجتماعی و اعتیاد معاونت بهداشتی اصفهان، گفت: کلیه افراد متقاصی ترک دخانیات در اصفهان، می‌توانند با مراجعه به مراکز خدمات جامع سلامت، خدمات ترک را دریافت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صاحب نیوز؛ احمد المنظری مدیر دفتر منطقه‌ای سازمان جهانی بهداشت به مناسبت روز جهانی بدون دخانیات ۲۰۲۱ در پیامی به مردم، گفت: در روز جهانی بدون دخانیات در سال ۲۰۲۱، مایلم به تمام مصرف کنندگان دخانیات پیام مهمی بدهم که برای ترک، متعهد شوید. ترک دخانیات در هر سنی، فواید بزرگ، آنی و ماندگاری در بهبود سلامت روان و جسم شما خواهد داشت. هیچ وقت برای ترک دخانیات دیر نیست. اگرچه ترک دخانیات، چالش برانگیز است، اما میلیون ها نفر از مصرف کنندگان دخانیات در سراسر جهان می خواهند این عادت مضر را ترک کنند. در حالی که ۷۸۰ میلیون نفر در جهان درصدد ترک مواد دخانی هستند، تنها ۳۰ درصد آنان به امکانات لازم برای ترک دسترسی دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز؛,

ناهید گرامیان، مدیرگروه سلامت روان، اجتماعی و اعتیاد معاونت بهداشتی اصفهان، در این باره به صاحب نیوز گفت: تمامی افرادی که قصد ترک دارند، می‌توانند با توجه به ادغام خدمات ترک دخانیات در phc به کلیه مراکز خدمات جامع سلامت اصفهان مراجعه و از امکاناتی که وجود دارد، بهره‌مند شوند.

,

وی افزود: خدمات مرتبط با ترک دخانیات که ارائه می‌شوند شامل مداخلات روانشناختی و مداخلات درمان دارویی است.

,

وی تصریح کرد: عوامل موفقیت در ترک دخانیات به دریافت خدمات فوق و همراهی با کادر درمانی در اجرای نکات توصیه شده،اصلاح شیوه زندگی و حمایت خانواده و حمایت های اجتماعی ارتباط دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه