اخبار داغ

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان:

اگر شیوه‌نامه‌های بهداشتی رعایت نمی کنید، منتظر موج جدید کرونا باشید

اگر شیوه‌نامه‌های بهداشتی رعایت نمی کنید، منتظر موج جدید کرونا باشید
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، گفت: تعداد بستری افراد مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان‌های اصفهان روزانه نزدیک به ۲۰۰ نفر رسیده‌است. این تعداد نشان‌دهنده روند کاهشی است که امیدواریم ماندگار باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا آرش نجیمی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در گفت و گو با صاحب نیوز اظهار کرد: روند کرونا در اصفهان، از دو الی سه هفته گذشته تا کنون به سمت کاهش بوده است. هرچند روزهای اخیر شیب کاهشی کندتر شده اما به طور کل بعد از موج چهارم کلیه موارد روبه کاهش رفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی افزود: الان نزدیک به یک هزار و ١٠٠ بیمار بستری در اصفهان، رسیده‌ایم ضمن اینکه تعداد موارد مرگ و میر اگرچه کمتر تعداد کل موارد بستری است اما خوشبختانه آن‌هم کاهشی بوده است.

,

نجیمی با توجه به اینکه ممکن است موج جدیدی آغاز شود، گفت: از اواخر فروردین‌ماه شاهد کاهش شیوه‌نامه‌های بهداشتی هستیم و اگر ما این شیوه‌نامه‌های را رعایت نکنیم، و عادی‌نگاری شود، با وجود ویروس‌های جدید خطرناک که هر روز به تعدادشان اضافه می‌شود، ممکن است که ما شاهد موج پنجم باشیم.

,

وی تصریح کرد: نیمی از مردم هنوز از واکسیناسیون عمومی فاصله دارند، در این چند ماه آینده ممکن است هر اتفاقی ناشی از بی دقتی و عادی‌نگاری همه ما بوجود بیاید.

,

نجیمی ابراز داشت: درخصوص ویروس‌های جدید اگرچه در شهرهای دیگر گزارش شده است؛ اما ما هنوز در اصفهان از گونه‌های ویروس آفریقایی و هندی هیچ گزارشی نداشتیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه