اخبار داغ

کاپیتان سابق تیم ملی والیبال:

رای به فرد اصلح باعث حل مشکلات اقتصادی و معیشتی می شود/ دوست دارم در تعیین سرنوشت کشورم سهیم باشم

رای به فرد اصلح باعث حل مشکلات اقتصادی و معیشتی می شود/ دوست دارم در تعیین سرنوشت کشورم سهیم باشم
محمودی گفت: انتخابات، تعیین کننده سرنوشت کشور است و حل مشکلات اقتصادی با انتخاب صحیح در پای صندوق های رای ممکن می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهنام محمودی کاپیتان سابق تیم ملی والیبال در گفت و گو با  تهران پرس با اشاره به اینکه انتخابات، تعیین کننده سرنوشت کشور است، گفت: در شرایط فعلی به دلیل مشکلات اقتصادی و معیشت مردم، رانت خواری و فساد برخی مسئولان و… مردم گلایه دارند و در این شرایط، دشمن با تبلیغات رسانه ای در حال تشویق مردم برای عدم حضور در پای صندوق های رای است اما نباید از حق گذشت که هر رای، تعیین کننده آینده کشور است و مردم می توانند با انتخاب درست و دقیق، آینده مملکت خودشان را تعیین کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران پرس,
 
,
وی ادامه داد: کاندیداهایی که مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفته اند و در حال تبلیغ برنامه های خود برای دولت سیزدهم هستند، باید با مردم صادق باشند و وعده ای دهند که می دانند توانایی عمل به آن را دارند و در نهایت، در دولت آینده شاهد روی کار آمدن مسئولانی باشیم که دلسوز مردم باشند و تلاش کنند که موضوع کوچک شدن سفره مردم را ساماندهی کنند و با بهبود شرایط اقتصادی، به قدرت خرید و معیشت مردم کمک کنند.
,
 
,
حل مشکلات معیشتی مردم باید در اولویت دولتمردان باشد
, حل مشکلات معیشتی مردم باید در اولویت دولتمردان باشد, حل مشکلات معیشتی مردم باید در اولویت دولتمردان باشد,
 
,
محمودی با بیان اینکه حل مشکلات معیشتی مردم باید در اولویت دولتمردان باشد، افزود: حقوق کارمندان و کارگران مشخص است اما آیا این حقوق ها جوابگوی تورم فعلی جامعه است؟ یقینا نیست و باید مسئولان جوابگو باشند که چگونه می توانند این وضعیت را ساماندهی کنند و یقینا بی توجهی به امر معیشت مردم می تواند منجر به افزایش فساد و فحشا شود.
,
 
,
کاپیتان سابق تیم ملی والیبال کشور خاطر با اشاره به اینکه حل مشکلات اقتصادی با انتخاب صحیح در پای صندوق های رای ممکن می شود، نشان کرد: دولت آینده باید با بهبود شرایط تولیدی در کشور، حمایت از جوانان و ثبات قیمت ها، در ۶ ماه نخست بتواند باعث خوشحالی و آرامش جامعه شود.
,
وی با بیان اینکه برخی از مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم های ظالمانه بر علیه ملت ایران است، گفت: با مدیریت صحیح و دولتی انقلابی می توان شرایط اقتصادی کشور را بهبود بخشید؛ به شرطی که کاندیداها و مسئولان با مردم صادق و شفاف باشند.
,
 
,
محمودی گفت: مردم با حضور و مشارکت خوب خودشان در پای صندوق های رای، می توانند فرد اصلح را انتخاب کنند تا ریاست قوه مجریه کشور را برعهده بگیرد و در کنارش باید مطالبه گر باشند و از مسئولان بخواهند که شرایط اقتصادی کشور را رونق ببخشند و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی می توانند این خواسته مردم را از دولتی ها مطالبه گری کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه