اخبار داغ

رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی:

مشارکت حداکثری در انتخابات، استکبار جهانی را مستاصل و تفرقه‌افکنان داخلی را ناامید می‌کند/ انتخابات سبب حفظ عزت و استقلال کشور می‌شود

مشارکت حداکثری در انتخابات، استکبار جهانی را مستاصل و تفرقه‌افکنان داخلی را ناامید می‌کند/ انتخابات سبب حفظ عزت و استقلال کشور می‌شود
رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی با اشاره به انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، استکبار جهانی را مستاصل و تفرقه‌افکنان داخلی را ناامید کرده و سبب حفظ عزت و استقلال کشور می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام سیدحمید روحانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: حضور مردم در صحنه از خواسته‌های و آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) از زمان آغاز نهضت انقلاب اسلامی تا روزی که دیده از جهان فرو بستند، همواره نسبت به حضور ملت در صحنه، تاکید داشتند.

,

حجت‌الاسلام روحانی با بیان اینکه فرمایش امام(ره) این بود که ملت باید در صحنه، حضور داشته باشند، افزود: ایشان با همین تاکتیک و استراتژی توانستند نهضت را پیش برده، انقلاب اسلامی را به پیروزی رسانده و جنگ تحمیلی را در طول 8 سال با موفقیت و پیروزی به پایان ببرند.

,

رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی با بیان اینکه تمام این پیروزی‌ها و موفقیت‌های نظام جمهوری اسلامی به حضور و مشارکت مردم در صحنه برمی‌گردد، گفت: حضور مردم در صحنه می‌تواند بزرگترین موفقیت برای نظام جمهوری اسلامی باشد.

,

وی اظهار داشت: اولین تاثیر حضور مردم در صحنه به‌خصوص انتخابات این است که دشمن را ناامید می‌کند.

,

حجت‌الاسلام روحانی تصریح کرد: هر فرد ایرانی که به پای صندوق‌ها آید و رای بدهد، تیری بر قلب استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌المللی بوده و آن‌ها را مستاصل و ناامید می‌کند.

,

وی خاطرنشان کرد: استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌المللی با حضور مردم در انتخابات درمی‌یابند که با یک ملت نمی‌توانند درگیر شوند.

,

رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی گفت: تاثیر دیگر حضور مردم در صحنه انتخابات این است که سبب تقویت وحدت و اتحاد ملت می‌شود.

,

وی با بیان اینکه حضور و مشارکت عمومی مردم باعث می‌شود تفرقه‌افکنان داخلی نیز مایوس شوند، ابراز کرد: آن‌هایی که می‌خواهند ملت ما را شقه‌شقه و از هم جدا کرده و به اسم چپ، راست، اصولگرا، اصلاح‌طلب و چنین واژه‌های وارداتی، مردم را به تفرقه و اختلاف بکشانند با مشاهده مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، کاملاً مایوس و ناامید می‌شوند.

,

حجت‌الاسلام روحانی تاکید کرد: تداوم نظام جمهوری اسلامی، بسته به حضور و مشارکت حداکثری مردم در صحنه است.

,

رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی با بیان اینکه آن روزی که خدایی نخواسته ملت ایران از صحنه کناره‌گیری کند، روز خطر جدی برای اسلام است، گفت: ملت ایران می‌خواهد همیشه سربلند بوده و باعزت بماند و آرزو دارند که این استقلال و آزادی، تداوم پیدا کند.

,

وی اظهار داشت: ملت ایران نمی‌خواهد که بار دیگر، سرجوخه‌های اَربده‌کش آمریکایی به اسم کاپیتولاسیون بر جان، مال و ناموس این ملت، مسلط شوند.

,

حجت‌الاسلام روحانی خاطرنشان کرد: مردم باید در صحنه، حضور و مشارکت حداکثری داشته باشند تا بتوانند عزت، استقلال و سربلندی خود را حفظ کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه