اخبار داغ

رئیس هیات کُشتی استان زنجان:

مشارکت حداکثری در انتخابات، نشان‌دهنده عظمت نظام جمهوری اسلامی است

مشارکت حداکثری در انتخابات، نشان‌دهنده عظمت نظام جمهوری اسلامی است
رئیس هیات کُشتی استان زنجان با اشاره به انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات، نشان‌دهنده عظمت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی در عرصه‌های داخلی و خارجی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: انتخابات از اهمیت ویژه‌ای در کشور ما برخوردار بوده و جامعه ورزشی استان به‌خصوص جامعه کُشتی با حداکثر توان در انتخابات 28 خرداد، شرکت خواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه شرکت در انتخابات، لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات، نشان‌دهنده عظمت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی در عرصه‌های داخلی و خارجی است.

,

محمدی با بیان اینکه جامعه ورزش و به‌خصوص کُشتی استان زنجان، حضور حداکثری در انتخابات پیش رو خواهد داشت، ابراز کرد: امیدواریم تمام مردم با احساس مسئولیت در این تکلیف بزرگ، شرکت کنند.

,

رئیس هیات کشتی استان زنجان گفت: قطعاً جامعه ورزش با وجود قهرمانان، مربیان و چهره‌های شاخص ملی و بین‌المللی می‌توانند در این تکلیف بزرگ، نقش‌آفرینی کنند.

,

وی با اشاره به تشکیل جلسه‌ای با حضور روسای هیات‌های ورزشی در اداره کل ورزش و جوانان استان خاطرنشان کرد: روسای همه هیات‌های ورزشی در این جلسه، متفق‌القول تاکید کردند که با حمایت جامعه ورزش، انتخابات باشکوه و سرنوشت‌ساز برای نظام جمهوری اسلامی رقم خواهیم زد.

,

به گزارش موج رسا؛ سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری همزمان با ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 28 خرداد 1400 برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه