اخبار داغ

آغاز فصل جدید در سپهر سیاسی گچساران؛

تاجگردون به پایان خط رسید/ تلاش‌هایی که دیگر نتیجه ندارد

تاجگردون به پایان خط رسید/ تلاش‌هایی که دیگر نتیجه ندارد
برادران تاجگردون که یکی اعتبارنامه‌اش رد شد و دیگری صلاحیتش، اکنون با حضور در برنامه‌های اینترنتی و مجازی به دنبال‌ ماندن در قدرت هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس شهرستان گچساران یکی از سیاسی ترین شهرستان های استان کهگیلویه و بویراحمد و حتی کشور است به گونه‌ای که در یک سال اخیر پس از رد اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون نماینده پیشین این شهرستان در مجلس شورای اسلامی حواشی زیادی در خصوص موضوعات مختلف به وجود آمد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

غلامرضا تاجگردون در ماه‌های اخیر و به طرق مختلف سعی داشت خود را فردی مشخص کند که مورد ظلم واقع شده است و با متمسک شدن به این موضوع که مجلس در حق مردم دو شهرستان ظلم انجام داده است سعی در مظلوم نمایی و گرفتن چهره حق به جانب داشته است و از این طریق بتواند محبوبیت خود را افزایش دهد.

,

اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون منتخب مردم گچساران، در مجلس یازدهم رد شد؛ موضوعی که در تاریخ مجالس ایران رخ داده اما به ندرت، آن هم نه به دلیل مشکلات و مسائل اقتصادی. رد این اعتبار نامه نشان داد که مبارزه با فساد راهی سخت اما ممکن است.

,

از زمان آغاز به کار مجلس یازدهم یکی از پرحاشیه‌ترین رخدادها، موضوع اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون بود؛ فردی که مستندات و اخبار زیادی از اتهامات، سوء استفاده‌ها، رانت‌ها و مفاسد اقتصادی و اداری، دست بردن در بودجه‌های سالانه درباره او وجود داشت و سالها در کسوت نماینده مجلس و مسئولیت‌های دولتی توانسته بود موقعیت خود را حفظ کند و ریاست کمیسیون بودجه مجلس هم جایگاه اختصاصی او در مجلس قبل بود.

,

دست کاری در بودجه سال ۹۹ از مهمترین حواشی بود که درباره این نماینده سابق مجلس مطرح بود و بارها با تذکر نمایندگان در همان دوره قبل همراه شد اما به هر حال بنای مجلس پیشین عبور از این مساله مهم و نادیده گرفتن آن بود.

,

پس از خارج شدن غلامرضا تاجگردون از عرصه سیاست به عنوان مسئول در شهرستان‌های گچساران و باشت، ساسان؛ برادر بزرگتر خود را گزینه ای برای جانشینی خود انتخاب کرد و مانور گسترده روی حضور وی در انتخابات مجلس شورای اسلامی داده و سعی کرد با حمایت های خود وی را گزینه موجهی برای نمایندگی شهرستان های گچساران و باشت نشان دهد.

,

پس از اینکه فعالیت‌های گسترده در راستای ورود به انتخابات از سوی ساسان تاجگردون انجام شد صلاحیت وی برای حضور در انتخابات مورد تایید قرار نگرفت و خانواده تاجگردون را با چالش جدید مواجه کرد.

,

برادران تاجگردون که یکی اعتبارنامه اش رد شد و دیگری صلاحیتش برای حضور در انتخابات مورد تایید قرار نگرفت اکنون با حضور در برنامه های اینترنتی و مجازی سعی در قدیس سازی از خود دارند و با سیاست خاص رسانه ای خود که هشت سال با این شیوه بر دو شهرستان مدیریت می کردند سعی دارند خود را همچنان در میدان نگه دارند.

,

تلاش ها و شومن بازی های غلامرضا تاجگردون و برادر بزرگترش، با تمسک به استفاده از برخی افراد که از کسوت خود نیز اخراج شده اند به دنبال این هستند همه آن چه در گچساران و باشت اتفاق افتاده است را به نام خود بزنند و بتوانند با موج سواری گسترده همچنان در ذهن مردم باقی بمانند.

,

ردصلاحیت برادران تاجگردون و همچنین حسینی بحرینی باعث شد که فضای سیاسی شهرستان های گچساران و باشت دستحوش تغییرات زیادی شود و فصل تازه ای از سپهر سیاسی در این دو شهرستان آغاز شود اما آن چه که حائز اهمیت است این است که تحرکات رسانه ای برادران تاجگردون و رسانه های این جریان، این مساله را برنمی تابند و از هر روشی برای ماندن در صحنه قدرت استفاده می کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه