اخبار داغ

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس:

اهمیت انتخابات به دلیل نوسازی مدیریتی/از حَرم جمهوری اسلامی، با شرکت در انتخابات دفاع کنیم

اهمیت انتخابات به دلیل نوسازی مدیریتی/از حَرم جمهوری اسلامی، با شرکت در انتخابات دفاع کنیم
خسروی گفت: بنا به قول شهید سلیمانی جمهوری اسلامی حَرم است، اما دفاع از حرم همیشه یکسان نیست، یک بار برای دفاع از حَرم باید به سوریه رفت و امروز هم دفاع از حرم جمهوری اسلامی، شرکت در انتخابات و انتخاب اصلح است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حسین خسروی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در جمع طلاب حوزه علمیه خواهران بیرجند، اظهارکرد: طلاب به عنوان مرزداران فرهنگی و معنوی جامعه مطرح هستند و چون کارشان تبلیغ و رساندن پیام است، وظیفه آنها در حوزه روشنگری برای انتخابات مضاعف است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان,

وی با بیان اینکه امروز مهم ترین مسئله پیش رو در ایران بحث انتخابات 1400 است که کمتر از سه هفته دیگر تا برگزاری آن باقی مانده است، افزود: در این زمینه طلاب هم مسئولیت شخصی و هم اجتماعی دارند که راهکارهای انتخاب اصلح در انتخابات را به جامعه بیان کنند و همه باید با یک هدف واحد تبلیغ کنند تا به نتیجه برسیم.

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید همه مبلغین و تریبون داران، اهمیت انتخابات را برای مردم تبیین کنند، گفت: محور دیگری که باید به آن توجه زیادی کرد، انسجام و وحدت نظر همه کاندیداهای جبهه انقلاب است که این موضوع به نفع همه خواهد بود. اما اگر همه کاندیداها در صحنه بمانند، آرای مردم مثل گوشت قربانی تیکه تیکه خواهد شد و نفع را دیگران خواهند برد. 

,

خسروی با اشاره به اینکه اما در این خصوص باید تشکل های سیاسی انقلابی به این اتفاق نظر برسند، بیان کرد: جایگاه و مقام مسئله ای نیست که انسان به راحتی از آن بگذرد. چرا که آخرین چیزی که از دل صدیقین بیرون می رود، حب و مقام است .

,

لزوم بهره وری هر چه بیشتر از فضای مجازی برای تبلیغات انتخاباتی

, لزوم بهره وری هر چه بیشتر از فضای مجازی برای تبلیغات انتخاباتی,

وی اظهارکرد: مورد قابل توجه دیگر بحث فضای مجازی است که به دلیل شیوع کرونا، محور تبلیغات انتخاباتی، حضور حداقلی و تبلیغات حداکثری در رسانه ها است. با توجه به اینکه اکنون برگزاری نماز جماعت، نماز جمعه، تجمعات عمومی و کاروان های تبلیغاتی در این شرایط آنطور که باید امکان پذیر نیست، بیشتر بر روی تبلیغات در فضای مجازی متمرکز شده است که به دلیل گسترش روز به روز این فضا، باید نهایت استفاده تبلیغی را از این فضا برد. 

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر بیان راهکارهای رسیدن مردم به نامزد اصلح و انتخاب درست، گفت: یکی از این راهکارها که متاسفانه تاکنون اتفاق نیفتاده است، این است که نامزدهای انتخابات منابع مالی تبلیغات خود و محل تامین آن را اعلام کنند.

,

خسروی افزود: همچنین تبیین نوع زندگی نامزدها برای مردم هم می تواند موثر باشد چرا که قطعا نامزدی که زندگی تجملاتی افراطی و اشرافی داشته باشد، قطعا شرایط مردم و گرانی و نداری را درک نخواهد کرد.

,

برنامه و کارنامه کاندیداها بررسی شود

, برنامه و کارنامه کاندیداها بررسی شود,

وی اظهارکرد: یکی از مهم ترین شاخصه های نامزد اصلح ، داشتن برنامه است، البته برنامه ای که قابلیت اجرایی داشته باشد و کارشناسان هم آن را ارزیابی و تایید کنند. 

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بعد ازبرنامه هم باید به کارنامه افراد توجه کرد، چرا که شاید فردی هزاران صفحه برنامه ارائه دهد، اما چند ورق کارنامه هم نداشته باشد، که نباید گول چنین افرادی را خورد. 

,

خسروی با بیان اینکه انتخابات همیشه یک فرصت است، گفت: اگر از حق خودمان استفاده و در انتخابات شرکت کنیم و انتخاب درستی داشته باشیم، انتخابات فرصت است، اما اگر از این فرصت استفاده نکرده و در انتخابات شرکت نکنیم، قطعا انتخابات تهدید خواهد بود که دشمن هم برای همین موضوع در کمین است.

,

وی با اشاره به اینکه نباید کارنامه مدیران سابق را به پای نامزدها و مدیران آینده نوشت و به این بهانه در انتخابات شرکت نکرد، افزود: وضعیت فعلی ربطی به کاندیداها ندارد چرا که این افراد در ایجاد این وضع دخالتی نداشته اند و قرار است در آینده برنامه هایشان را اجرایی کنند. 

,

حضور بیشتر در انتخابات طمع دشمن را کمتر می کند

, حضور بیشتر در انتخابات طمع دشمن را کمتر می کند,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: هر چه حضور مردم در صحنه انتخابات به لحاظ کمی، بیشتر باشد، طمع دشمن کمتر و ناامیدی دشمن به چنگ اندازی در جمهوری اسلامی بیشتر خواهد شد.

,

خسروی با بیان اینکه خوشبختانه خراسان جنوبی همیشه به لحاظ شرکت در انتخابات پیشگام بوده است، گفت: شرکت در انتخابات حقی است که نظام اسلامی و شهدا برای ما فراهم کرده اند تا بتوانیم در تعیین سرنوشتمان دخالت کنیم. خداوند هم در سوره ی رعد و انفال تاکید می کند که خداوند سرنوشت قومی را تغییر نمی دهد مگر اینکه خودشان بخواهند. به همین دلیل باید از این حقی که شهدا و انقلاب برای ما فراهم کرده اند، برای سرنوشت و آینده خودمان استفاده کنیم.

,

وی اظهارکرد: یکی از فرصت های بی بدیل برای مردم، فرصت تعیین سرنوشت از طریق انتخابات است و اگر به دلیل مشکلات اقتصادی و معیشتی ایجاد شده شرکت نکنیم خودمان را از این حق محروم کرده و تعیین سرنوشت خود را به عهده دیگران گذاشته ایم.

,

نهادهای قانونی را زیر سوال ببریم سنگ روی سنگ بند نمی شود

, نهادهای قانونی را زیر سوال ببریم سنگ روی سنگ بند نمی شود,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه عده ای می خواهند شورای نگهبان را زیر سوال ببرند و یکطرفه بودن انتخابات را مطرح می کنند، افزود: این در حالی است که انتخابات یکطرفه نیست و دو نفر از کاندیداها هم از جبهه اصلاح طلب حضور دارند. از طرف دیگر شورای نگهبان یک مرجع قانونی است و همه باید از قانون تمکین کنند، نه اینکه وقتی قانون به نفع ماست آن را قبول و زمانی هم که به ضرر ما است آن را رد کنیم. در واقع اگر به همین راحتی نهادهای قانونی را زیر سوال ببریم، سنگ روی سنگ بند نخواهد شد.

,

خسروی ادامه داد: اما وجود برخی از مشکلات به خود ما برمی گردد. در این خصوص رئیس جمهور فعلی در سال 1392 مدعی بود که 30 درصد مشکلات مربوط به تحریم است، اما اکنون برخلاف حرف های قبلی اش، تمام مشکلات را به تحریم گره زده است.

,

صف و مرغ و روغن ربطی به تحریم دارد؟

, صف و مرغ و روغن ربطی به تحریم دارد؟,

وی با بیان اینکه برخی از مشکلات مربوط به مدیریت ها است که نباید این موضوع را انکار کرد، گفت: اما موضوعی که مطرح است این است که هم نیروهای سیاسی و هم نیروهای نظامی در تحریم هستند، اما چطور نظامی هایی که در دوران جنگ تحمیلی یک اسلحه کلاش هم نداشتند و اکنون هم تحت فشار تحریم های شدید قرار دارند، اکنون توانسته اند به ساخت سامانه سوم خرداد و موشک دست پیدا کنند، اما برخی از مسئولان مشکل پوشک بچه را هم نمی توانند حل کنند. آیا این موضوع به تحریم ارتباطی دارد؟ آیا عدم توانایی در جمع کردن صف مرغ و روغن ربطی به تحریم دارد؟ این مسائل این شبهه را ایجاد می کند که شاید عمدی در کار است.

,

اهمیت انتخابات به دلیل نوسازی مدیریتی

, اهمیت انتخابات به دلیل نوسازی مدیریتی,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند که علاج دردهای مزمن کشور انتخابات است و اگر مردم در انتخابات شرکت کنند و انتخاب درستی داشته باشند، مدیریت کشور را نوسازی می کنند. بنابراین شرکت در انتخابات از این جهت که یک نوع سازی است و باعث زنده شدن امید در مردم و ثبات بیشتر می شود، مهم است. 

,

خسروی اظهارکرد: رئیس جمهور در سال 1392 قسم جلاله خورد که اگر مشکلات کشور قابل حل نبود کاندیدا نمی شدم و همچنین اخیرا از کاندیداها هم خواست که به مردم دروغ نگویند. این در حالی است که علی رغم وعده خودشمبنی بر اینکه تا پایان دولت قیمت ها گران نمی شود، اکنون قیمت نان، روغن، برنج، سیمان و ... گران شده است. اما مردم می توانند با حضور در انتخابات و انتخاب درست خودشان این سبک مدیریت را درست و اصلاح کنند.

,

شرکت در انتخابات برای دفاع از حرم جمهوری اسلامی

, شرکت در انتخابات برای دفاع از حرم جمهوری اسلامی,

وی بیان کرد: شهید سلیمانی در وصیت نامه اش سه بار قسم جلاله خورد که جمهوری اسلامی حرم است و اگر این حرم حفظ نشود سایر حرم ها هم نخواهد بود. بر این اساس جمهوری اسلامی حرم است، اما دفاع از حرم همیشه یکسان نیست، یک بار برای دفاع از حرم باید به سوریه رفت و امروز هم دفاع از حرم جمهوری اسلامی، شرکت در انتخابات و انتخاب اصلح است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه