اخبار داغ

وزیر صمت خبر داد؛

آزادسازی ۶ هزار معدن در کشور

آزادسازی ۶ هزار معدن در کشور
رزم حسینی گفت: در حوزه معادن ۶ هزار معدن در سطح کشور آزادسازی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا رزم حسینی بعدازظهر چهارشنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در یکواحد صنعتی تولیدی واقع در ساوجبلاغ صورت گرفت، اظهار کرد: البرز یکی از استان‌های صنعتی کشور محسوب می‌شوند، چرا که بالغ بر ۳ هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی در این استان با سپرده‌های ۵۰ هزار میلیارد تومان فعالیت دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی بیان کرد: این استان با توجه به موقعیت جغرافیایی از یک شرایط خاصی برخوردار است و خوشبختانه در برخی از کالاهای صنعتی رتبه اول کشور را دارد.
,
 
,
وزیر صمت با بیان اینکه امروز به منظور رسیدگی به برخی از واحدهای تولیدی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید را برگزار کردیم، تصریح کرد: بر این اساس مشکل چند واحد صنعتی رفع خواهد شد.
,
 
,
وی با بیان اینکه از جمله برنامه‌هایی که در استان البرز دنبال می‌شود، بحث مسئولیت‌های اجتماعی توسط شرکت‌های نام دار و بزرگ است، خاطر نشان کرد: امروز باید به سمتی برویم که خیرین توسعه را از روستا آغاز کنند و این امر از محل کارآفرینی، آموزش کسب و کار و توانمند سازی مردم انجام شده است.
,
 
,
رزم حسینی اظهار کرد: بنابراین در این استان موافقت نامه بالغ بر ۱۲ شرکتی که آمادگی این امر را داشتند با محوریت استاندار البرز آغاز شد و نماینده‌های مجلس و سایر دستگاه‌ها نیز، مشارکت لازم را داشته باشند تا این کار از روستا آغاز شود.
,
 
,
وی بیان کرد: بنابراین برای جلوگیری از مهاجرت روستایی باید مسئولیت این کار را به شرکت‌های بزرگ تولیدی، معدنی و تجاری علاقه مند نیز، واگذار شود.
,
 
,
وزیر صمت با بیان اینکه در حوزه معادن هم ۶ هزار معدن در سطح کشور آزادسازی شد، تصریح کرد: این معادن در اختیار ۳۱ استان قرار گرفت و از طریق مزایده عمومی به فعالان این حوزه واگذار می‌شود تا فرصت جدید سرمایه گذاری و اشتغال ایجاد شود.
,
 
,
وی با اشاره به دیگر اقدامات بعدی و برنامه‌های وزارت صمت، خاطر نشان کرد: علی رغم تأمین برق توسط واحدهای صنعتی بالغ بر ۳ هزار مگا وات، واحدهای صنعتی و معدنی ما نیروگاه ایجاد کردند تا مشکل برق کشور و واحدهای صنعتی نیز، رفع شود.
,
 
,
رزم حسینی متذکر شد: موافقت نامه ۵ هزار مگاوات نیروگاه جدید را با همکاری وزارت نیرو توسط واحدهای صنعتی بزرگ آغاز خواهیم کرد تا نیاز صنعت را از محل واحدهای صنعتی، معدنی و فولادی تأمین کنیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه